מאבדת גובה: 0:0 בין מכבי נתניה להפועל עפולה

0
138
דיא סבע - מכבי נתניה
דיא סבע. צילום ארכיון ניר אנשר

במסגרת המחזור ה 27 של הליגה הלאומית פגשה הקבוצה המקומית את הפועל עפולה של האקס ראובן עטר ולראשונה מא מחזור פתיחת העונה לא הצליחה להבקיע. חניכיו של סלובודאן דראפיץ' סיימו את המשחק בתיקו מאופס ואיבדו גובה שצימקו את הפער בפסגה לשתי נקודות בלבד ורושמים תוצאת תיקו חמישית ב 6 המשחקים האחרונים.
במהלך מחצית ראשונה פושרת למדי הגיעו שתי הקבוצות למספר מצבים מסוכנים מבלי לעלות על לוח התוצאות.. הסכנה הראשונה הגיעה דווקא מצידו של קפטן נתניה ערן לוי שבדקה ה-9 ניסה את מזלו שבעט מחוץ לרחבה כדור שנעצר את השוער, תגובת עפולה הייתה מהירה ובדקה ה-15 היה זה אליאור סיידר שכדור שקיבל מגיא דיין פגש את המשקוף. חמש דקות לפני שריקת הסיום לתום המחצית הראשונה נתניה רשמו עוד מצב מסוכן כאשר דידיה קוגבניה מסר אחורית לערן לוי שבעט שטוח לפינה הרחוקה ופגש את הקורה.
המחצית השנייה נפתחה טוב יותר מבחינת נתניה שרשמה כמה החמצות כואבות במיוחד שהמסוכנת ביותר הייתה זו של דייא סבע שבמבצע אישי מצוין הצליח לעבור שלושה שחקנים הגיע לרחבה ובעט בשמאל לפינה הרחוקה, כדור שפילמון מקארת'י הדף בקצות האצבעות לקרן.
הצהובים שחורים רשמו כאמור תיקו אפס ראשון מאז מחזור הפתיחה אז סיימו מול פתח תקווה בתוצאה זהה, איבדו נקודות יקרות וצמצמו את הפער מעכו שנמצאת במקום השני לשתי נקודות בלבד.
מכבי נתניה תהיה חייבת לנצח במשחק הבא כדי למנוע הפתעה לא נעימה ולאבד את המקום ראשון אחרי שהייתה בפער 6 נקודות.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן