נשות הכללית מציינות את יום האישה הבינלאומי

0
235
נשות הכללית. צילום דוברות מחוז שו"ש קופת חולים כללית

לרגל יום האישה הבינלאומי- החל ביום שלישי השבוע, התקיים מפגש חשיבה של נשות הנהלת מחוז שרון שומרון. המפגש נועד לדון על במספר דרכים שונות של קידום נשים במקום העבודה, בפעילות כלפי נשים במערכת בריאות ועוד.

מנתונים שהציגה מנהלת המחוז, ציפי שדה, עולה, כי מחוז שרון שומרון של קופת החולים הכללית מעסיק 1775 נשים, המהוות 75% מכלל עובדי המחוז. 275 נשים נמצאות בתפקידי ניהול, 303 נשים הן רופאות. כמו כן 617 נשים הן בעלות תואר ראשון ו-236 בעלות תואר שני. בנוסף בהנהלת מחוז שרון שומרון 9 מנהלות מתוך 13 חברי הנהלה.

ציפי שדה, מנהלת מחוז שרון שומרון של כללית, מסרה: "אומרים שנשים הן מנוגה וגברים הם ממאדים. זה אולי נכון, נשים וגברים הם שונים. אך דבר אחד כבר ברור, בתחום הקריירה והיכולת להצליח ההבדל המגדרי התפוגג ונמוג. במחוז שלנו זכינו בעובדות מהשורה הראשונה. נשים חזקות שיודעות מה הם מוסר עבודה, חדשנות, מובילות, מקצועיות ומצוינות."

שדה קראה לנשים לקדם את מסלול חייהן והוסיפה, כי "כל אחת יכולה להגיע להישגים בתחומה בעזרת מוטיבציה אמיתית, יוזמה ויכולת לעשות גם מעבר לתפקיד. יש לנו כנשים עוד דרך לעשות כדי לצמצם את הפערים המגדריים. זה התפקיד שלנו, להוביל את השינוי ולהיות נחרצות ונחושות מספיק, כדי לא לתת לנושא המגדרי לעמוד בדרכינו להצלחה."

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן