סוגרים שבוע ברכילות הכי חמה בנתניה

0
236
הרכילות הכי חמה. נתניה 130815
הרכילות הכי חמה. נתניה און ליין - נתניה 13.08

אם חשבתם שהלחות והחום ששררו השבוע גרמו לתושבי הביצה להסתגר בבתים, להידבק למזגנים ולהתקרר כאילו אין מחר, טעיתם ובגדול. סורי, גברת צהוב יצאה לשטח וגילתה המון שמח.

ונפתח עם קצת קנאה, ככה בשביל מצב הרוח: קחו טופ-מודל ישראלית שבקרוב תלבש שמלת כלה ותצעד אל עבר החופה. הוסיפו קומץ חברות קרובות ומעושרות, ריזורט יוקרתי באוקיינוס ההודי, בגדי ים, קצת בלונד והרבה אלכוהול. התוצאה: מסיבת רווקות פרועה במיוחד לבר רפאלי. הבנות התעופפו השבוע אל האיים המלדיביים וחגגו את סיום ימי הרווקות של בחורה הכי נחשקת על הפלנטה.

 הדוגמנית רותם סלע והשחקן אורי פפר איחדו כוחות למסיבת יום הולדת זוהרת אחת והצליחו להוציא מהבית את כל הביצה. ניצפו: צמד החתיכים יהודה לוי ואנחל בונני שהגיעו ללא הנשים של חייהם, הפרטנר של רותם מהסדרה "להיות איתה"-אביב אלוש, קרן מור, שירלי בוגנים, עופר שכטר, מיה דגן, מורן אטיאס, צמד האקסים סנדי בר ואקי אבני שהגיעו למקום יחד, נועם טור וקרן פלס.

אפרופו, קרן פלס, היא רשמה לעצמה הופעה מרשימה בשני האחרון בכיכר העצמאות נתניה יחד עם תזמורת נתניה הקאמרית קיבוצית בניצוחו של גיל שוחט. קצת אחרי העלתה קרן תמונה לחשבון האינסטוש שלה וכתבה: "וואו נתניה. תודה על ערב בלתי יאמן". ועוד קצת אבק כוכבים. קבלו תמונה מהאפטר מופע המשותף שרשמו לעצמם לראשונה משה פרץ ועומר אדם, בשיתוף עם להקת המחול האירית ספיריט אוף דה דאנס. שמענו שהיה אש…

 ממש התחשק לנו לפרגן לתושבת נתניה בדימוס, השחקנית מגי אזרזר, שבימים אלה משחקת בעונה השנייה של "חברות" בערוץ 10 את שני, לחוצת החתונה, וקורעת אותנו מצחוק כל שבוע מחדש. אגב, בסין כבר קנו את הסדרה. היה שווה ללמוד משחק בבוסתן, אה מגי?

 ובגזרה הנתנייתית. הרבה מזל טוב לבן עובד, מבעלי פאב "הסדנא" שנחנך ממש לאחרונה בפולג, שיחגוג בחמישי את יום הולדתו.

 את זה שהמדור מאוהב בשחקן אושרי כהן, שלאחרונה מיצב עצמו כדיג'יי העושה חיל במסיבות המונוכרום המתוקשרות, אתם וודאי יודעים, אבל את זה שהכוכב נצפה מבלה באילת הרותחת על החוף של מוש לצד הנתנייתי רובי בובליל, תודו שלא ידעתם. לחתיכים שלום.

מי שמבלים להם ירח דבש בהמון שופינג, מסעדות יוקרה ופאן באמריקה, הם הנשואים הטריים עו"ד בני כץ ורעייתו מרינה גולן. בצהוב מזכירים, שבונבוניירה מהדיוטי פרי מתקבלת בברכה.

ארוחה בכיף עם המון חברים וקולגות רשמה לעצמה עו"ד לירון לוי, מומחית לדיני תעבורה, שהתענגה לה על הדגים במסעדה של "בני הדייג" בטיילת איילנד בנתניה – כחלק מחגיגות פתיחת סניף נוסף של משרדה בעיר חדרה.

 בחמישי האחרון היה זה אהוד בנאי שהתייצב במחוזותינו ונתן בראש בהופעה מושלמת באמפי על הים בטיילת נתניה. מנכ"ל היכל התרבות בני אפרים וחברי המועצה צ'וצ'י זילברברג ורפי ימין התחרו ביניהם מי מכיר יותר מילים מהשירים. אגב, הבא בתור לשבור את האמפי הוא רמי פורטיס, יש למה לחכות…

עונת הגיחות לחו"ל מתקרבת בצעדי ענק לסיומה, אבל זה לא מנע ממירה גברעם "גן של אהבה" לטייל בפריז היפהפייה. לייק.

 קבלו עוד חבורה שארזה את עצמה לוורנה הלוהטת והחליטה לגרות אותנו עם תמונות בטן-גב: חן בן-שלום, סער סטרולוביץ', אבירן מזוז, חיים עזרא, רמי אברהם, ניסן ג'אן, דניאל עטיה, דניאל בן-ארי, ברוך רחניאן, מיכאל כהן ומתן כהן. למה לא…

 ואילו סיגל וערן קורדובה ("חד פעמי") יצאו לנפוש בעיר הדרומית אילת, התענגו על הפינוקים של מלון דן, הרבה שופינג ומסעדות טובות. ברוך בורא החופש.

 רויטל כחלון מחנות תינוקות פינוקיו ברח' ויצמן חגגה 35 אביבים לחייה, הבעל האוהב מיכאל אירגן לה מסיבת הפתעה בשיפודי מרים, עם הרבה אורחים שהגיעו לחגוג לה. גם משפחת עזרא מצטרפת לברכות.

בצהוב של נתניה און ליין ממש התרגשו בחמישי האחרון – עת ציין הסלב' המקומי, יוני ג'ורנו, את יום הולדתו. אנחנו נעקוב אחר החגיגות.

מי שגדלה בשנה וציינה זאת בחגיגות רבות ומרובות משתתפים היא יקירתנו חן מויאל. בתפריט: הרמת כוסית עם החברים הטובים בבר ארט סטריט בפולג, יום כיף במלון רמדה, מסיבות, מסעדות ואפילו עוגת הלו-קיטי מעלפת. אפשר גם?

ובפינת הפרגונים. המדור נרגש לגלות שבעקבות פוסט שהועלה בשבוע שעבר לפייסבוק, בו נתבקשו תושבי העיר להגיע לאחד מאולמות האירועים בנתניה לאחר שלא הגיעו די אורחים לחתונתם של זוג צעיר, ארז את עצמו הזמר בן מצמבר, שרק לאחרונה הוציא את הסינגל "שאנז אליזה" והגיע מיד לאולם על-מנת לשיר ולשמח חתן וכלה. היה מרגש.

ו… יאללה ביי. מוזמנים לבקר אותנו 24 שעות ביממה ולהתעדכן און ליין בכל מה שקורה בעיר נתניה בפורטל הבית שלנו – נתניה און ליין – נתניה און ליין

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן