סיירת נימוסין ברכבת ישראל

0
188
סיירת נימוסין ברכבת ישראל. צילום יח"צ

סיירת נימוסין חדשה החלה את פעולתה, לפני מספר ימים ברכבות ובתחנות הרכבת ברחבי הארץ. סיירת הנימוסין פועלת גם בתחנת הרכבת בנתניה. רכבת ישראל ממשיכה במהלך השיווקי להעלאת המודעות להתנהגות הנכונה ברכבת ומציגה את סיירת הנימוסין אשר תנחה, תדריך ותאכוף את הנימוסים בתחנות וברכבות.

קמפיין סיירת הנימוסין המתקיים זו השנה הרביעית ובפעם השניה בשנת 2017. מרכבת ישראל נמסר, כי מדובר במהלך שיווקי, שמטרתו להעלות את המודעות להתנהגות נכונה בתחנות הרכבת וברכבות, לשם שיפור חוויית הנסיעה והפיכתה לנעימה ומהנה יותר עבור כולם – היצמדות לימין בעליה ובירידה במדרגות, המתנה לירידת הנוסעים מהרכבת טרם עלייה אליה, שיח שקט בסלולארי וההאזנה למוזיקה באמצעות אוזניות והימנעות מהנחת רגליים על המושבים.

הקמפיין מתקיים תחת המסר "כשמתחשבים באחר – כולם נהנים יותר!" – תפקידי סיירת הנימוסין להמחיש לנוסעים כיצד ניתן להפוך את הנסיעה לנעימה יותר, כשמקפידים על כמה כללים פשוטים ומתחשבים גם בשאר הנוסעים. עד כה נחשפו לסיירת הנימוסין אלפי נוסעים אשר שמחו להישמע להנחיותיה, דבר שבא לידי ביטוי בתגובות אוהדות ברשתות החברתיות ובשטח.

אנשי סיירת הנימוסין אינם עובדי רכבת ישראל שגויסו למשימה, אלא שחקנים מקצועיים וליצנים רפואיים שמטרת פעילותם היא להגביר את המודעות של הנוסעים להתנהלות הרצויה בשטח תחנות הרכבת, הרציפים ובתוך הרכבת.

את הסיירת המנומסת ניתן לפגוש בעשר תחנות רכבת ובמסלולי נסיעה משתנים, בשעות העומס בבוקר ואחר הצהריים עד ה- 6 ביולי 2017 – בתחנות – ת"א סבידור מרכז, ת"א ההגנה, ת"א האוניברסיטה, חיפה חוף כרמל, חיפה מרכז השמונה, נתניה, נתניה – ספיר, לוד, רחובות, אשקלון, אשדוד ובנימינה. הקמפיין מלווה גם בקמפיין דיגיטאלי, במיתוג קרונות רכבת, בכריזה בתחנות בקולו של הקומיקאי טל פרידמן, שמוביל גם את הקמפיין הדיגטאלי.

אתי פינקלשטיין, מנהלת אגף השיווק ברכבת ישראל, מסרה, כי "אחד האתגרים המרכזיים העומדים בפני רכבת ישראל הוא להפוך את חוויית הנסיעה לנעימה יותר ולהביא עוד לקוחות לוותר על הרכב הפרטי ולבחור לנסוע ברכבת. במחקרים רבים שערכנו בנושא חווית הנסיעה ולצד פניות של נוסעים, עולה כי להתנהגות הנוסעים יש השפעה מכרעת על חווית הנסיעה. מדובר במהלך שאינו שם את הרכבת כגורם מטיף ומחנך אך עם זאת גורם לאנשים להקשיב, להבין ולשנות התנהגות. לכן בחרנו במהלך שיווקי מתמשך, בגובה העיניים, מסקרן ומעורר שיחה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן