נתניה מציגה: המדרכות (עדיין) עקומות

0
112

מעקב נתניה און ליין-ksn: חודש לאחר שעיריית נתניה הבטיחה לבדוק, שוב, התיקונים שבוצעו במדרכות צפון העיר, ודבר לא נעשה. התירוץ: בגלל החגים.

 שלושה חודשים לאחר שהוגשה התלונה הראשונה וחודש לאחר שעיריית נתניה התחייבה בתגובתה לכתבה שפורסמה בנתניה און ליין כי תבדוק את התיקונים שנעשו במדרכה ברחוב יהושע טהון וכן רחובות סמוכים, אשר לטענת התושבים מהווים סיכון לעוברים ולשבים, בדיקת העיתון מעלה כי דבר לא נעשה. גורמים בכירים בעירייה מסרו בתגובה, כי "בגלל חגי תשרי הפעולות התעכבו והן יחודשו עוד השבוע". את התושבים, תשובת בכירי העירייה לא ממש מעניינת: "נמאס לנו להתלונן, פעם אחר פעם".

 לתושבי הרחובות יהושע טהון, איכילוב וליאון רייך יש טענות רבות על דרך הטיפול העירונית באזור שלהם. לטענתם הרחובות מוזנחים, הפתרונות הניתנים במקרה הטוב הינם קוסמטיים והתחושה הכללית, כמו רבים המתגוררים ברחובות צפון העיר ואשר משלמים ארנונה בסיווג א', שמישהו שכח אותם.

 רחוב יהושע טהון מוזנח. בצד הזוגי של הרחוב אין מדרכה מרוצפת, אלא משטח אספלט שנוצרו בו בורות. בעקבות אין-ספור פניות של תושבים, תיקנה עיריית נתניה את המדרכה במה שנדמה ונראה כעבודת טלאים.

 "מדובר באוכלוסיה מבוגרת המתגוררת פה. יש גם ילדים. הבן שלי נפל מספר פעמים במדרכה הזו. שכנה שלי – אישה מבוגרת, הלכה עם המקל שלה שנכנס לבור, כתוצאה מזה היא נפלה ושברה את רגלה", סיפרה לנתניה און ליין-ksn יפעת כונקה, תושבת הרחוב.

 אחת התושבות הוסיפה כי " הציפיות שלנו נמוכות. אנחנו לא שכונה חדשה בבנייה כדוגמת עיר ימים, אבל אין שום סיבה שלא יסדרו את זה. לא פעם ולא פעמיים אנשים נפלו ונפגעו. הגיע הזמן שיעשו משהו עם זה. רק בשבוע שעבר אחת השכנות מעדה במדרכה הזו. מדובר באזור נחמד, קרוב לים ואין סיבה שנרגיש אזרחים סוג ג'".

ביום שני, כאמור, בעקבות הצפת הנושא (שוב) ברשתות החברתיות ובתקשורת הכתובה, הודיעה חברת המועצה, עו"ד שירי חגואל-סיידון, כי תבדוק את הנושא. כך גם הודיע חבר המועצה, עקיבא יצחקי. גורמים פוליטיים הוסיפו, כי  "כנראה שלא יהיה מנוס מבחינה מחודשת של ההתנהלות העירונית ומציאת פתרונות  שורש, שכן לא ייתכן שפעם אחר פעם מוצאים עצמם חברי מועצת העיר נאלצים "לכבות" שריפות. כל פעם בנושא אחר, ובמרבית המקרים לא בתחומים עליהם הם מופקדים כנבחרי ציבור".

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן