רבע גמר גביע המדינה: מכבי נתניה סיימה בתיקו 2:2 מול חיפה

הגשם הכבד ומזג האוויר הקר, לא הפריע לאוהדי נתניה שהגיעו. הם ראו מכבי נתניה טובה יותר, אבל זה לא הספיק מול מכבי חיפה. 

0
298
בתמונה: שחקני מכבי נתניה חוגגים שער - משחק רבע גמר גביע המדינה מול חיפה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין - ksn
צילום ניר אנשר - נתניה און ליין - ksn

הגשם הכבד ומזג האוויר הקר, לא הפריע לאוהדי נתניה שהגיעו. הם ראו מכבי נתניה טובה יותר, במשחקי רבע גמר גביע המדינה, אבל זה לא הספיק מול מכבי חיפה. 

מכבי נתניה, שרק לפני שבוע זכתה בגביע הטוטו, נמצאת במומנטום מצוין. כך גם במשחק הליגה שהתקיים בשבת. אל סדרת משחקי רבע גמר גביע המדינה מול חיפה, הגיעו הנתנייתים עם רעב בעיניים. הייתה לכך עוד סיבה: נתניה רצתה לשבור את הסטטיסטיקה. הצהובים – שחורים ניצחו את הירוקים רק פעם אחת בכל 11 מפגשי הגביע הקודמים.

מכבי חיפה, שמשהו בהתקפה שלה התערער במהלך השבועיים האחרונים, הגיעה בהרכב שונה. אלא, שזה לא עזר לה. אומנם חיפה הייתה הראשונה לאיים על השער, אבל הייתה זו נתניה שהתעשתה במהירות ויצאה לסדרת התקפות מסוכנות.

למרות השליטה הנתנייתית, היה זה דין דוד שנגח מקרוב והעלה את חיפה ליתרון 1:0 (דקה 31). נתניה הגבירה קצב. טוומאסי בעט טיל והשווה את התוצאה 1:1 (דקה 49). בדקה 60 היה זה הראש של עומרי גנדלמן שנגח והעלה את נתניה ליתרון 2:1. זה גם היה שערו השלישי השבוע.

חיפה ביצעה שינויים בהרכב, ובהתקפה מדויקת השווה מוחמד אבו פאני את התוצאה וקבע 2:2 (דקה 84). משחק הגומלין יתקיים בסוף חודש פברואר (28.02) – הפעם באצטדיון חיפה.