לניאדו: תו ירוק להריון

היחידה להפריה חוץ גופית IVF  בבי"ח לניאדו ממשיכה בפעילות תחת מגבלות התו הירוק; תתאפשר כניסת מלווים לחדר ניתוח

0
248
ד"ר אמיר וינטראוב. צילום דוברות בית חולים לניאדו

התו הירוק שנכנס לתוקף בתחילת השבוע, מגיע גם ליחידה להפריה חוץ גופית בבי"ח לניאדו. צוות היחידה החליט לאפשר כניסת מלווים לחדר הניתוח לצורך הליך החזרת עוברים, כל עוד המלווים הינם מחוסנים או מחלימים.

הליך החזרת העוברים לרחם הינו הליך עדין, הדורש מיומנות ומומחיות מצד אחד ומצד שני מהווה רגע מרגש עבור בני הזוג, המצפים בכיליון עיניים לקליטת העוברים ברחם בצורה תקינה.

במהלך השנה האחרונה, לא התאפשרה כניסתם של מלווים לחדר הניתוח, על מנת לשמור על בריאות המטופלות והצוות ביחידה. אולם, כעת, עם כניסת התו הירוק לתוקף, ולאחר היוועצות של צוות היחידה עם המומחים למחלות זיהומיות בבי"ח לניאדו – הוחלט לאפשר כניסת מלווים לחדר הניתוח.

ד"ר אמיר וינטראוב, סגן המנהל הרפואי בבי"ח לניאדו העומד בראש היחידה להפריה חוץ גופית, מסר, כי "הליך החזרת העוברים מלווה במטען רגשי של בני הזוג. באופן טבעי, בן הזוג מעונין להיות נוכח פיזית בחדר הניתוח על מנת לתמוך ולעודד. במהלך השנה האחרונה פעלנו בניגוד לנטייה הטבעית שלנו לאפשר מקסימום נוכחות משותפת של בני הזוג בהליכים השונים, על מנת לשמור על יחידה פועלת ומתפקדת. כניסת התו הירוק משנה את כללי המשחק ומאפשרת לנו לחזור לשגרה, ולהתיר כניסת מלווים לחדר הניתוח באופן מבוקר, על מנת לתמוך בבנות זוגם".

מבית חולים לניאדו נמסר, כי יחידת ה-IVF בלניאדו ממשיכה לתת מענה ייחודי לזוגות המעוניינים בטיפול באווירה אישית ואינטימית, תוך מצוינות רפואית והקפדה על כל הכללים והמגבלות.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן