נתניה: קשרו קשר לבצע עסקה בנשק

0
146

פרקליטות מחוז ת"א הגישה ביום חמישי לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד שמרי מלכה (27), אליקו אלישקוב (24), תושבי נתניה, ואבי שטינלינג (25), אחמד מסארוה (26), תושבי בת-ים, בגין קשירת קשר לביצוע פשע, ביצוע עסקה אחרת בנשק ועבירות נוספות.

מכתב האישום, שהוגש על-ידי עוה"ד ספי ברא"ז-יונג, עולה, כי הנאשמים קשרו קשר לבצע עסקה בנשק, שיש עימה מסירת החזקה ברכיבי מטעני חבלה, בתמורה ל-42,000 ₪. במסגרת הקשר – בתאריך 9.11.14 הגיעו מלכה ואלישקוב לביתו של שטינלינג ורכשו ממנו רכיבי מטעני חבלה, אשר הוחזקו בדירתו של מסארוה בבת ים. המדובר ברכיבים שיש בהרכבתם יחדיו כדי להוות שני מטעני חבלה אלחוטיים מאולתרים.

באותו הזמן היו הנאשמים תחת מעקב של צוותי שיטור. לאחר שמלכה קיבל לידיו את שקית המטענים, הוא נכנס לרכב שאלישקוב שכר מבעוד מועד. צוותי השיטור החלו במרדף ממונע אחרי הרכב בו נסעו מלכה ואלישקוב שנסעו במהירות מופרזת, עד אשר נעצרו.

אישום נוסף, מייחס למסארוה עבירות של החזקת נשק ושיבוש מהלכי משפט. במהלך חיפוש שנעשה בדירתו, השליך מסארוה מחלון הדירה שקית ובה מרכיבי מטען חבלה אשר נחתה ברחבת גן ילדים סמוך.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים טען עו"ד ברא"ז-יונג, כי שחרורם של הנאשמים יסכן את בטחון הציבור, זאת, בין השאר, נוכח נגישותם לאמצעי חבלה, שיש בכוחם להמית אדם או להזיק לו. כחיזוק לטענתו הוסיף, כי מסארוה לא היסס להחזיק בדירתו מטעני חבלה ואביזי נשק שונים, המוכיח, כי אינו חושש לסכן את בני משפחתו הגרים עימו, את שכניו ואת הציבור הרחב. כמו כן מסוכנתו מתחדדת לאור השלכת רכיבי מטעני חבלה מחלון דירתו אל עבר חצר גן ילדים. "נדמה כי אין צורך להכביר מילים על המסוכנות העולה בהתנהלות זו" הגיש עו"ד ברא"ז-יונג.

מעצרם הוארך עד להחלטה אחרת.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן