מכבי נתניה תצא למחנה אימונים בגיאורגיה

מכבי נתניה מסיימת את המחזור הראשון עם שני ניצחונות רצופים תחת ידיו של רן קוז'וק. ניצחה בשבת 2:3 את אשדוד. 

0
225
בית
צילום fotolia

מכבי נתניה מסיימת את המחזור הראשון עם שני ניצחונות רצופים תחת ידיו של רן קוז'וק. ניצחה בשבת 2:3 את אשדוד.

שבוע ראשון למאמן נתניה הזמני, רן קוז'וק, ובקבוצה הנתנייתית מתחילים לראות סימני חיוך ראשונים. לאחר שבמוצאי שבת שעברה הפסידו הצהובים – שחורים 3:1 לחדרה, הודיע מאמן נתניה בני לם על התפטרותו.

את השרביט נטל רן קוז'וק. ביום שלישי האחרון ניצחה נתניה את 0:1 את קריית שמונה במשחק בית. במוצאי שבת, אחרי תשעה חודשים שלא ניצחה במשחק חוץ, חזרו הנתנייתים לשחק כדורגל שמח. אל אצטדיון הי"א באשדוד הגיעו למעלה מאלף אוהדים. המשחק עצמו היו פתוח והסתיים בתוצאה 3:2 לנתניה.

בעקבות זאת מעמדו של המאמן הזמני, רן קוז'וק התחזק. בקבוצה מעריכים, כי אם ימשיך בקצב זה וימקם את הקבוצה בטופ 6, יאריכו לו את החוזה. גורמים בקבוצה מעריכים, כי דווקא החלטתו של בני לם להתפטר, העירה את השחקנים ושחררה את הלחץ. "הם הבינו, שבחלון העברות בינואר, הקבוצה תשחרר עד שבעה שחקנים".

קוז'וק החל ביום ראשון את קורס הפרו בהתאחדות לכדורגל. בשלב זה בנתניה לא מתכוונים לצרף עוזר נוסף. סגנון המשחק של נתניה, כמו גם שיטת המשחק, היא כפי שהוביל בני לם. ללא כל שינוי. עם זאת, כאמור, נדמה כי פקק הלחץ השתחרר – ברגע שכדורגלני ההרכב הבינו, שרבים מהם עלולים למצוא עצמם בחוץ.

נתניה, כרגע, התמקמה במקום השמיני בליגה. שני הניצחונות הרצופים הרחיקו אותה מהקו האדום. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, בקבוצה מתכננים לנצל את פגרת המונדיאל למחנה אימונים קצר בגיאורגיה. שם יתאמנו השחקנים וישחקו מול קבוצות מקומיות. בין השאר, ככל הנראה, מול לוקומוטיב טבליסי.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן