החליק במקום עבודתו ויפוצה בכ-100 אלף שקלים

0
158
מייצגת עו"ד ענת קאופמן

בפיצוי בסך של מעל 100 אלף שקלים יפוצה תושב אזור השרון, שבשנת 2012, עת עבד במתקני מפעל בעיר נתניה, נפל על רמפת שיפוע שנועדה לצרכי נגישות לנכים ונפגע ברגלו.

העובד נשוי ואב לילדים שעבד לפרנסתו במספר עבודות, נאלץ להעדר מעבודתו לאורך תקופה, לטפל בפגיעה ברגלו שהגבילה אותו בעבודות בעלי אופי פיזי – שהן מקור פרנסתו ואף נתקל בקושי יומיומי לתפקד בביתו ועם ילדיו.

באמצעות עו"ד ענת קאופמן, הגיש העובד תביעה נגד מקום העבודה. בתביעה טען, כי בין אזור המשרדים למפעל נבנתה רמפה שנועדה לצרכי נגישות לנכים ועל מנת להקל על שינוע סחורות. העובד עשה את דרכו על הרמפה כשלפתע החליק עליה, נפל לריצפה ונפגע.

העובד פונה באמבולנס לבית חולים "הלל יפה" בחדרה, שם קיבל טיפול רפואי ראשוני ועבר סדרת בדיקות וצילומים. במהלך הבדיקות אובחן, כי הוא סובל משבר בקרסול שמאל. הושם לו סד גבס זמני, הוא אושפז להמשך טיפול ואף נותח. לאחר חמישה ימי אישפוז שוחרר, אולם הכאבים ברגלו התגברו. בתביעה נטען, כי מאז התאונה סובל העובד מכאבים, רגישות ומגבלות בקרסול שמאל וכן מצלקת כואבת, מלווה בנפיחות. עוד נטען, כי העובד מתקשה בעליה ובירידה במדרגות. בעקבות הפגיעה נקבעה לו נכות צמיתה של 10 אחוזים.

בהסכם פשרה אליו הגיעו הצדדים, נקבע, כי העובד יפוצה בסכום של למעלה מ-100 אלף שקלים – 82 אלף שקלים מהמפעל וסכום נוסף של 24 אלף שקל מהביטוח הלאומי.

עו"ד ענת קאופמן מסרה למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "בשנת 2015 לבדה נפגעו בישראל 50 אלף איש בתאונות עבודה. ההערכה כי אנחנו מפסידים כשני מליון ימים בשנה מתאונות אלה. כל אחד מ-50 אלף האיש הללו הוא אדם שנפגע אשר בבת אחת חווה קשיים עצומים. מגיע לו לקבל פיצוי על כך וחשוב לא לוותר. אני שמחה שהמקרה הזה הסתיים באופן הזה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן