רשת בנא משקאות נכנסה לנתניה בהשקעה של מיליון ש"ח

בנא משקאות, רשת האלכוהול בפרטית הגדולה בישראל, המונה 30 סניפים, פתחה חנות במרכז העיר נתניה על שטח של 250 מ"ר.

0
720
בנא משקאות, רשת האלכוהול בפרטית הגדולה בישראל, המונה 30 סניפים, פתחה חנות במרכז העיר נתניה על שטח של 250 מ
בנא משקאות, סניף נתניה. צילום מיכל צימרמן

רשת האלכוהול הפרטית הגדולה בישראל 'בנא משקאות' ממשיכה להתרחב. הרשת פתחה חנות חדשה במיקום מרכזי בעיר נתניה. החנות משתרעת על שטח של כ-250 מ"ר. את החנות עיצבה הרשת בקונספט החדשני. זאת, תוך מתן דגש על חוויית  קנייה המשלבת בין היצע מותגי האלכוהול המובילים וידע מקצועי.

בהקמת הסניף השקיעה הרשת כמיליון שקלים. על-פי התוכנית העסקית, עתידה הרשת להקים עוד עשר חנויות נוספות בפריסה ארצית במהלך 2023.

החנות, ברחוב האורזים 2 אזור התעשייה הישן 30, נתניה. הרחיב על בחירת המיקום ניר ערוסי, מנכ"ל בנא משקאות. "פתיחת החנות בעיר נתניה בלוקיישן מרכזי, הינו חלק ממהלך אסטרטגי ארצי. זאת, בעקבות שינוי מגמה שחל ועלייה בביקוש של צריכת האלכוהול הביתי".

הבחירה באזור התעשייה הישן – נתניה אינו מקרי. דרכי הגישה אליו כוללים את כביש 57, המשמש נקודת חיבור מרכזית מכל האזור. בנוסף, מחלף גשר האר"י המהווה נקודת חיבור נוספת לתושבי מרכז העיר. אזור התעשייה הישן צמוד לשכונת קריית השרון וכן לשכונת ותיקים. בצידו המערבי תחנת הרכבת הראשית של העיר. במהלך חמש השנים האחרונות, הרחיבו יזמים את השקעותיהם בהקמת מבנים חדשים באזור התעשייה הישן, המשמשים למסחר, לקמעונאות ולמשרדים. זאת, לצד, התעשיות המסורתיות הפועלות באזור התעשייה הישן וכמובן עשרות מוסכים המעניקים שירות לכל האזור.

בנא משקאות החלה את דרכה כחנות ראשונה בשנת 1998. עם השנים הפכה לרשת וכיום היא מנהלת כ-30 סניפים. ברשת שמים את הדגש על חוויית קניה, הכוללת צוות מקצועי בעל ידע רב. בין השאר מקיימת הרשת סדנאות ומפגשי טעימה של יין, ויסקי ואלכוהול לסוגיו השונים. הרשת מציעה מגוון שירותים נלווים – הן לקהל הפרטי והן לקהל העסקי.

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן