מכבי נתניה בהודעה דרמטית: עסקת קארצב בוטלה

דינמו מוסקבה לא העבירה התשלום הראשון עבור קשר מכבי נתניה עדן קארצב עד יום שלישי; נתניה הודיעה לקשר לחזור לארץ. 

0
302
בתמונה: עדן קארצב מחזיק בחולצה של דינמו מוסקבה. צילום מתוך האתר הרשמי של דינמו מוסקבה
עדן קארצב. צילום מתוך האתר הרשמי של דינמו מוסקבה

דינמו מוסקבה לא העבירה התשלום הראשון עבור קשר מכבי נתניה עדן קארצב עד יום שלישי; נתניה הודיעה לקשר לחזור לארץ. 

בהודעה דרמטית בליל שלישי הודיעה מכבי נתניה, כי עסקת העברת עדן קארצב לקבוצת דינמו מוסקבה בוטלה. כזכור, הקבוצה הרוסית איתה אמורה להעביר 1.3 מיליון אירו עד ליום שלישי. היא אף אישרה זאת בסוף השבוע.
בהודעת נתניה נכתב: "ב-12 באוגוסט נחתם הסכם בין דינמו מוסקבה למכבי נתניה. ההסכם הותנה בהעברת התמורה והגעתה לבנק ישראלי עד ה-23 באוגוסט".
לדברי נתניה: "ב-16 באוגוסט התקבל אישור מהבנק של דינמו על יציאת הכספים לכיוון ישראל. יותר מוקדם היום (שלישי) הודיעה הקבוצה הרוסית שלא עלה בידם לקדם את העברת הכספים בתוך מערכת הבנקאות האירופאית. לכן, לא ניתן להשלים את העברת הכספים בשל נסיבות שאינן בשליטתם".
בהודעת נתניה הדגישו, כי "הקבוצה הרוסית הודיעה שהם אינם יכולים להתחייב על משך הזמן שיידרש לפתרון הנושא. בתגובה, מכבי נתניה הודיעה על ביטול העסקה והורתה על החזרת השחקן לישראל. מכבי נתניה שמחה על חזרתו של עדן קארצב לשורותיה. הקבוצה מאמינה כי השחקן יחזק את הסגל ויסייע למועדון להשיג את מטרותיו המקצועיות".
על-פי כל הערכות הקושי של הקבוצה הרוסית נובע, ככל הנראה, מהסנקציות השונות שהוטלו על רוסיה. סנקציות הנובעות מהחלטת האיחוד האירופי המשותף בשל מלחמת רוסיה אוקראינה.
עדן קארצב משחק במדי מכבי נתניה, לאחר שהגיע ממכבי תל אביב – זאת כחלק מהעסקה המשולשת עם גבי קניקובסקי. עדן השתלב מצוין בנתניה והפך לשחקן מוביל.