הקיץ בא ואיתו גם שלל אירועים מתוקשרים…

0
222
צילום: נורית מוזס, שיר אוסטפלד

היי, מה הולך חברים שלנו? אין ספק שזה היה שבוע עמוס באירועים מתוקשרים בממלכה הנתנייתית.

נפתח עם מסיבת הקיץ הלוהטת, שהתקיימה לה בצהרי שישי האחרון במתחם טיילת איילנד. מעל 4,000 צעירים וצעירות (בכל רגע נתון) חגגו את פתיחת ליין מסיבות הרחוב של עיריית נתניה לקיץ 2016.

על-תקן האחראים על כל הטוב הזה, או בשמו הממותג Line Up Netanya, קשה היה לפספס את חבר המועצה רפי "הגולש" ימין ומנהלת אגף הצעירים והנוער מאריתו קבדה, כל צוות הגג והמפיקים ליאור פדלון וג'ניה אלבוים. המסיבה הבאה, למי שפחות מעודכן, תתקיים בפעם הראשונה ברחוב הרצל – עוד כשבועיים וקצת.

ועוד משהו שאולי לא ידעתם, אז מתחם הוי.איי.פי במסיבה, בחסות Red Sport & Ready, הוקם בניצוחם של הבעלים עמוס כחלון, בני סברו, אלירן בסרי ונועם אטלן, מנהלי החנות מעיין פיטוסי וסלבה יודשקין והצוות תומר אלבז, לירון כהן, חן בן דויד ושלומי עזרן.

בסימן ארצי. בחמישי האחרון, במסגרת אירועי לילה לבן בתל-אביב, עלו לשידור בגלגלצ חברי להקת האולטראס אלי פרץ (בשלישי, אגב, חגג את יום הולדתו), דן ברטוב, הזמר איתי לוי וחברי להקת הקומה התשיעית- גם הם משלנו. ההרכב המכובד חבר לדיג'יי אילון מתנה ויחד הוציאו השבוע את להיט הקיץ "מסיבה בחיפה" בשיתוף עם גיל וינגרטן.

ואילו בצהרי שבת התקיים אירוע ההשקה של בורקאי, חברת ציוד גלישה, אקסטרים ואקססוריז ימי בניהולו של רון ג'רבי שלנו. הלוקיישן: אגם הוויקבורד בתל-אביב. באווירה: 450 איש שנהנו מקוקטיילים, שמש, ומוזיקה בניצוחם של דיג'ייז מהונג-קונג ובלגיה. גברת צהוב מתה על קהילת הגולשים…

בראשון היה זה היחצ"ן והמפיק, אלעד סלים, שציין את יום הולדתו בחגיגת ענק בבלאק סאנדיי באיניגו: הסלימולדת, בחסות היינקן. היה מוש. ביום שני היה זה הקונדיטור סער אהרוני, שהמתכונים שלו מתפרסמים בכל שבוע באתר נתניה און ליין – ksn, שחגג יום הולדת משפחתית.

סקייטרים, זה בשבילכם: בשני האחרון נפתח הסקייטפארק החדש בנתניה, שלגמרי מסתמן כדבר הבא שהולך להוביל בארץ. אז מה היה לנו? טקס רשמי במעמד הראשונה בממלכה, מרים פיירברג-איכר, תחרות נתניה הפתוחה לגולשים הישראלים, מופע ראווה מוטרף בכיכובם של גולשי סקייטבורד מארה"ב וגם המון התרגשות – כשפיירברג הודיעה כי הסקייט-פארק ייקרא על שמה של מאיה איטק ז"ל, שנהרגה לפני 21 שנה ובזכות הוריה, אלפי ילדים מנתניה לומדים על זהירות בדרכים במרכז מאיה הקרוי על שמה.

קצת מזל-טובים: ליקירנו שגדל בשנה, שי רובין לבית רימקס נתניה ולאורן הרשקוביץ' מבכירי יועצי הפרסום בעיתון נתניה און ליין, שציין את יום הולדתו ועל הדרך גם התעופף לו לביזנס ופלז'ר ברומניה.

שישו ושמחו: צוות קבוצת הנדל"ן REG קרע את רחבת הריקודים ועשה הרבה שמח להורים גונזלו וסולי סברדליק בבת המצווש של בתם שיראל באולמי סי שף במלון איילנד. באה לפרגן לסולי גם הקולגה, יועצת הנדל"ן מקסין מרקס, שבימים אלה שוקדת על הפקה פרטית משלה… הפרטים שמורים במערכת, אבל מבטיחים לעדכן בקרוב…

בחמישי התקיים לו אירוע הפתיחה לקהל הרחב של הפלנתניה- מרכז מדע, חלל ותרבות על-שם מדראמה. בתכנון: הפנינג השקה חגיגי שיכלול מגוון סדנאות ופעילויות לכל המשפחה בסימן ה"טנבטה"- חג האוהבים היפני המצוין בתאריך זה. מי שכבר הודיעה שתגיע היא סגנית ראש העירייה, עו"ד שירי חגואל-סיידון, שבמסגרת תפקידה כיו"ר דירקטוריון חל"ת פיקחה על הבנייה.

מי שנצפתה לה משתלבת בסנט פטרסבורג ובעיקר נהנית לה מקוטור רוסי משובח היא סגנית ראש העיר, ד"ר אביטל לאופר, שבהחלט מצאה דרך אלגנטית לחמוק מחום יולי הנתנייתי.

יאללה ביי…

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן