גל מעצרי מנע; עולם הפשע בנתניה בכוננות ספיגה

במשטרה רוצים להוריד את הראש של ארגוני הפשיעה המקומיים על רקע התחממות ומאבקי שליטה. 17 עוכבו לחקירה והחרימה כלי רכב "ממוגנים". 

1
846
צילום fotolia

במשטרה רוצים להוריד את הראש של ארגוני הפשיעה המקומיים על רקע התחממות ומאבקי שליטה. 17 עוכבו לחקירה והחרימה כלי רכב "ממוגנים". 

המשטרה עיכבה לחקירה בנתניה 17 חשודים, בתום פעילות מבצעית. בחיפושים שביצעה חשפה המשטרה עשרות פריטי אמל"ח וסמים. היא אף החרימה מספר כלי רכב "ממוגנים", שעברייני נתניה ביצעו בהם שינויים לא חוקיים.

במבצע השתתפו עשרות שוטרי היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה של תחנת נתניה. אליהם הצטרפו לוחמי יס"מ ומג"ב. הרקע הרשמי לפעילות: חשד להחזקה לא חוקית של אמל"ח וסמים.

הרחוב הנתנייתי גועש מזה מספר שבועות, זאת על רקע שחרורו הצפוי של ברוך בוקל. במקביל, שתי כנופיות פשיעה מקומיות, כך חושדת המשטרה, מבעירות את השטח.

במהלך הפעילות שהתקיימה במספר מוקדים ברחבי העיר, הגיעו השוטרים לבתי החשודים. באחת הפשיטות, על דירת פנטהאוז במרכז העיר, התברר כי בעליה ריתך את דלת האש לקומה. בכך, ביטל כל אפשרות לעלות לקומת הגג במעלית. השוטרים פרצו את דלתות הדירה, שהיתה נעולה בשתי דלתות. זאת לאחר שבעליה סירב, לטענתם, לשתף פעולה.

בכתובות נוספות החרימו השוטרים שלושה כלי רכב ממוגני ירי. זאת, בנוסף, לשני כלי רכב ממוגני ירי שהחרימה השמטרה בשבוע שעבר.

המשטרה החרימה בפשיטות: משבשי תדרים, רחפנים, מסיכות סקי, כוונות לכלי נשק. כמו כן החרימה המשטרה כעשרה קילוגרמים מריחואנה ומאות גרמים של הרואין וקוקאין. חלק מהסמים נמצאו במחסן בו צובר גז, ששימש כתחנה לממכר סמים. המשטרה אף איתרה מצלמות מעקב שהציבו עבריינים בבניינים בניגוד לחוק.

17 חשודים עוכבו לחקירה. בית המשפט האריך את מעצרו של חשוד אחד עד ליום רביעי. חמישה נוספים נשלחו למעצר בית. השאר שיחררה המשטרה בתנאים מגבילים.

 

 

תגובה 1

  1. בפעם המי יודע כמה, משטרת ישראל מוכיחה שכאשר היא רוצה – היא יכולה.
    הבעיה היא שבדרך כלל היא ממש לא רוצה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן