שי הולצמן משדר אופטימיות

0
519
שי הולצמן. צילום ניר אנשר

שבועיים אחרי פתיחת האימונים של מכבי נתניה ורגע לאחר משחק האימון הראשון של הקבוצה ולשי הולצמן, עוזר המאמן של יוסי מזרחי, דעה נחרצת לגבי הצפוי לקבוצה לעונה הקרובה ."אני מאמין בסגל שבנינו", אמר הולצמן בראיון לנתניה און ליין-ksn.

מהי ההתרשמות של הסגל המקצועי בעקבות משחק האימון הראשון של הקבוצה?
"אין ספק שיש כבר דברים טובים שראינו, וכמובן גם דברים פחות טובים מדובר במשחק אימון ראשון, כאשר האימונים החלו רק לפני כעשרה ימים. יש עדיין שחקנים שלא מבינים בשלב זה את מה שהסגל המקצועי דורש מהם. זהו חלק מהליך הגיבוש בראייה קבוצתית. זה בלט, למשל, במחצית השנייה בה שיחקו שחקנים מהעונה שעברה, הם נראו טוב יותר ביחד – כיוון שהם מכירים חלק מהדרישות וכמובן שמכירים אחד את השני. משחק אימון נועד, בראש ובראשונה, לנסות מערכים וצירופים. התוצאה עצמה, במקרה הזה 3:1 מול נצרת עלית, אינה רלוונטית. בכל מקרה, ראינו לא מעט נקודות אור ביחס למשחק ראשון וזה יילך וישתפר".

רבות מדובר על יכולותיו של הברזילאי דודו, שגם בישל גול מצוין. כיצד אתם בסגל המקצועי מנתחים את יכולותיו?
"לדודו אכן היה יום טוב והוא בהחלט בלט במשחק האימון. ואולם, ייקח לדודו עוד זמן כדי להיכנס לכושר מלא ולהראות את מלוא יכולותיו המקצועיות. ראינו למה הוא מסוגל, וככל שנתקדם באימונים, נהנה ממנו הרבה יותר".

האם ניתן לומר שהופתעת באופן יחסי מאיכות המשחק שהייתה לא רעה בשביל משחק ראשון?
"לא הופתעתי, כי חלק לא קטן של השחקנים כאן עבד איתנו בעונה שעברה ויודע מה אנחנו רוצים ומצפים ממנו. יש גם שחקנים ותיקים שלוקח להם פחות זמן הסתגלות. במהלך עשרת הימים שעברו מתחילת האימונים ועד למשחק האימון, עבדנו חזק מאוד. זה בהחלט נראה והורגש במגרש, אבל יש עוד הרבה עבודה. אי-אפשר לומר שאנחנו מרוצים מכל מה שראינו היום".

הבלם הרומני, כריסטיאן סארגי, חתם בקבוצה. האם זהו באמת השחקן שרציתם לשדרוג ההגנה?
"תראה, זה בלם ששיחק באופן קבוע בליגה הרומנית הראשונה בשנים האחרונות. סארגי שונה מהבלמים שצפינו בהם או רצינו להביא לנתניה. מדובר בשחקן מאוד מהיר. חשבנו, שדווקא בלם עם סגנון כזה, יכול לסייע יותר למערך הקבוצתי. גם בו אני מאמין".

האם אתם מחפשים חיזוק נוסף לאחר איוש וחיזוק מערך ההגנה?
"ההחלטה שלנו, הסגל המקצועי בראשותו של יוסי מזרחי, הייתה, עם צירוף בלם לסגל, להמתין. אני לא יודע אם נצרף עוד שחקן לפני המחנה. יש לנו מקום לעוד זר אחד. אנחנו רוצים לראות איך הקבוצה מתמודדת ואיך היא מתחברת. רק אז נוכל להצביע על העמדה אשר זקוקה לחיזוק נוסף. משחק כדורגל אינו משחק על הנייר, ומכאן שנוכל להגיע להחלטות מושכלות יותר רק לאחר מחנה האימונים".