תלונה: נעצר והוחזק כל הלילה בניידת משטרה

0
103
תמונת אילוסטרציה של אדם אזוק בידיו
אילוסטרציה. צילום פוטוליה

תושב אזור נתניה (28) שנעצר בחשד שהעסיק שוהים בלתי חוקיים, טוען כי הוחזק כל הלילה בניידת משטרה. בית המשפט שחרר את החשוד בתנאים מגבילים וביקש מהמשטרה הסבר להתנהלותה.

על-פי החשד, במהלך שבוע שעבר, העסיק החשוד והסיע שני שוהים בלתי חוקיים. כשהיה בדרכו חזרה מעבודתו, הבחין בניידת משטרה והחליט להימלט לכיוון קריית השרון, לטענת המשטרה, תוך נהיגה מסוכנת. זמן קצר לאחר מכן הצטרף למרדף מסוק והחשוד אותר יחד עם השוהים הבלתי חוקיים. בבדיקה בשטח, גילו השוטרים, כי החשוד נהג ללא רישיון בתוקף.

אקדח שוטר. אילוסטרציה. צילום נתניה און ליין
אילוסטרציה. צילום נתניה און ליין

בדיון על הארכת מעצרו טען החשוד, כי לא הוכנס למתקן כליאה – אלא שהה כל הלילה בניידת. פרקליטו של החשוד, עו"ד מירון רוזנטל, ביקש מנציג המשטרה הסבר מדוע הוחזק החשוד כל הלילה בניידת משטרה. אולם, לנציג המשטרה לא היה הסבר על כך. בנוסף ביקש עו"ד רוזנטל לשחרר את החשוד, מאחר ששיתף פעולה עם המשטרה ואף הביע חרטה.

שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה, מרב גרינברג, שחררה את החשוד למעצר בית וקבעה, כי המשטרה תעביר לבית המשפט תגובה באשר לטענת החשוד כי הושאר בניידת כל הלילה. השופטת גרינברג ציינה, כי מדובר ב"דבר אשר כבר בשלב זה, בית המשפט רואה בחומרה רבה".