שוב נתניה בכותרות: מדליית זהב למתעמל ארטיום דולגופיאט

המתעמל ארטיום דולגופיאט, המתגורר בשנתיים האחרונות בעיר נתניה, עשה היסטוריה. זכה במדליית זהב בתרגיל קרקע באולימפיאדת טוקיו

0
580
ארטיום דולגופיאט, התקווה הישראלית לאולימפיאדה - התעמלות מכשירים. במתגורר בנתניה עם בת זוגתו ומתאמן במכון וינגייט בנתניה
צילום באדיבות איגוד ההתעמלות ומכשירי הקרקע הישראלי

המתעמל ארטיום דולגופיאט, המתגורר בשנתיים האחרונות בעיר נתניה, עשה היסטוריה. זכה במדליית זהב בתרגיל קרקע. כשהוא דומע מהתרגשות הונף דגל ישראל והושמע ההמנון

היסטוריה ישראלית. המתעמל הישראלי (24), הוסיף לרזיומה את מדליית הזהב האולימפית. דולגופיאט, פעמיים סגן אלוף העולם ואלוף אירופה משנת 2020, עלה על הפודיום. כשדגל ישראל מתנוסס מאחוריו, הושמע ההמנון והוא, ספורטאי העל, לא יכול היה להסתיר התרגשותו.

דולגופיאט עלה על המזרון בתחרות הגמר כשהוא רביעי. לפניו עלה המתעמל הספרדי זפאטה אשר קיבל ניקוד של 14.933 אחרי תרגיל נהדר. המתעמל שלנו ביצע תרגיל מרשים יותר מבחינת דרגת הקושי. באופן נדיר קיבל דולגופיאט ניקוד זהה. עם זאת, בשל רמת הקושי הוא דורג ראשון. המועמדים על הנייר לזהב, נציגי ארה"ב, סין ודרום קוריאה, התמודדו אחריו. הם לא הצליחו להגיע לציון היוצא דופן שקיבל הישראלי. במדליית כסף זכה הספרדי, ואילו בארד זכה הסיני.

בריאיון שהתקיים לפני מספר חודשים, סיפר דולגופיאט על ההכנות ועל העיר נתניה. לנתניה עבר יחד עם חברתו, בין השאר, כדי להיות קרוב למכון וינגייט. המעבר היה קצת לפני תקופת הקורונה והסגרים. .

לריאיון המלא עם ארטיום דולגופיאט: קישור

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן