חשד לרצח בנתניה: בן 57 נדקר למוות בידי בנה של בת זוגו

צוותי הרפואה של מד"א שהובהלו למקום מצאו את הגבר, במצב אנוש, כשהוא מתבוסס בדמו; הגבר הובהל לבית חולים לניאדו בנתניה - שם נפטר מפצעיו

0
329
תמונת אילוסטרציה של סכין מגואלת בדם
תמונת אילוסטרציה. פוטוליה

צוותי הרפואה של מד"א שהובהלו למקום מצאו את הגבר, במצב אנוש, כשהוא מתבוסס בדמו; הגבר הובהל לבית חולים לניאדו בנתניה – שם נפטר מפצעיו

משטרת נתניה חוקרת חשד לרצח של גבר בן 57, אשר נדקר למוות בליל שני. צוותי הרפואה של מד"א קיבלו הודעה במוקד על גבר מחוסר הכרה ברחוב דוד ילין בעיר. הפראמדיקים, יקי חג'ג' וויקי שמואל, יחד עם החובש הבכיר אלי רוזנברג, הגיעו תוך דקות לרחוב הממוקם במרחק עשרות מטרים בלבד ממוקד מד"א.

"הפצוע, גבר בן 57, היה מחוסר הכרה וסבל מפצעי דקירה בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן תרופות. הרדמנו אותו, הנשמנו אותו ופינינו אותו במצב קשה ולא יציב להמשך טיפול בבית החולים". מבית החולים לניאדו הוסיפו, כי הפצוע הגיע במצב אנוש. הניסיונות לייצבו ולהחיותו עלו בתוהו, והוא נפטר.

שוטרי משטרת נתניה שהגיעו למקום, פתחו מיידית באיסוף ראיות ועצרו את החשוד בדקירה. מפרטים ראשונים עולה, כי בין הגבר לבין בנה של בת זוגו פרץ ויכוח שהפך לקטטה. על-פי החשד שלף הבן סכין ודקר מספר פעמים את בן זוגה של אמו. בעקבות זאת נפצע הגבר פצעים אנושים ומת מפצעיו.

במשטרה הגישו היום (שלישי) בקשה לבית המשפט להארכת מעצרו של החשוד בדקירה – זאת להמשך חקירתו.

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן