נמשכת העלייה בתחלואה בנתניה שקרובה לאדום

נתניה מתקרבת לאדום, על פי תכנית רמזור, עם 1229 חולים ולמעלה מ-2000 תושבים בבידוד; ביממה אחת נוספו 133 חולים חדשים; שכונות במרכז העיר ובקריית השרון "מובילות" עם מספר חולים גבוה

0
284
ראש עיריית נתניה קוראת לתושבים להתחסן. צילום מתוך דף הפייסבוק של עיריית נתניה

העיר נתניה רשמה השבוע תחלואת קורונה גבוהה, כאשר ביממה אחת נוספו 133 חולים מאומתים חדשים. עם ציון 7.3 על פי תכנית רמזור נתניה קרובה להיות עיר אדומה.

נכון לראשון בבוקר יש בנתניה 1229 חולים פעילים ו-2727 תושבים נמצאים בבידוד.

השכונות בהן יש תחלואה גבוהה הן מרכז דרום העיר עם 146 חולים, קריית השרון 135 חולים וקריית נורדאו עם 117 חולים מאומתים.

בצפון מערב מרכז העיר 77 תושבים חולים פעילים בצפון מזרח מרכז העיר ובנאות הרצל 62 חולים חדשים בכל אחד מהאזורים. בכל שכונות העיר ישנם חולי קורונה למעט שכונת נוף השרון. נוף השרון סוגרת את הרשימה ללא חולים פעילים.

בתוך כך החל המבצע למתן מנת חיסון השלישית בקופות החולים.

מהכללית מסרו, כי קופת החולים מפעילה מעל ל-120 מתחמי חיסון בכל רחבי הארץ בשעות פעילות נרחבות. זאת כדי להבטיח זמינות ונגישות מרביים. תושבי נתניה יוכלו להזמין באפליקציה ובאתר תור לחיסון השלישי.

למנת חיסון שלישית זכאי כל מי שחלפו 5 חודשים ממועד קבלת החיסון השני. הנחיית משרד הבריאות אינה חלה על מחלימים.

ד"ר ארז ליבל, מנהל מחוז שרון שומרון של כללית: "הבוקר התחילו להגיע מטופלים בני 60 ומעלה על מנת לקבל את המנה השלישית".

"לצדם משמח לראות את בני הנוער שגם הם מגיעים להתחסן. אנחנו ערוכים לתת מענה לכל מי שמגיע להתחסן. החיסון הוא האמצעי שיש לנו להתמודדות עם המגיפה״.

בהמשך להנחיית משרד הבריאות למתן מנת חיסון שלישית לבני 60 ומעלה, גם קופת חולים מאוחדת ערוכה למתן החיסונים. בכל אחד מאתרי החיסונים הנמצאים בפריסה ארצית.

מהמאוחדת מסרו, כי למאוחדת יש פוטנציאל של 117 אלף מבוטחים מעל גיל 60. מבוטחים העומדים בקריטריונים שהוגדרו על ידי משרד הבריאות. חוסנו במנה השניה לפני למעלה מחמישה חודשים ולא מוגדרים כמחלימים או מאומתים.

אוכלוסיה זו יכולה להיכנס כבר עכשיו לאתר ולאפליקציה ולהזמין תור לחיסון. בקרוב יצאו גם סמסים ייעודיים שמעדכנים על הזכאות ודרכי זימון תורים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן