רז הרשקו מפציצה: מדליית ארד באליפות העולם בג'ודו

נתניה חוגגת: רז הרשקו, המדורגת במקום השני בדירוג העולמי בקטגוריית המשקל הפתוחה, ממשיכה לכבוש את כל הפסגות בדרך לאולימפיאדת פריז. 

0
639
רז הרשקו. אליפות העולם 2023. צילום: ארגון ijf - Di Feliciantonio Emanuele
רז הרשקו. צילום באדיבות ארגון ijf - Di Feliciantonio Emanuele

נתניה חוגגת: רז הרשקו, המדורגת במקום השני בדירוג העולמי בקטגוריית המשקל הפתוחה, ממשיכה לכבוש את כל הפסגות בדרך לאולימפיאדת פריז. 

רז "הרשקולס" הרשקו סיימה, יחד עם נבחרת ישראל, עם מופע מוצלח במיוחד באליפות העולם בג'ודו בקטאר. הנבחרת הישראלית חוזרת לארץ עם שלוש מדליות. זהב של ענבר לניר, ארד של פיטר פלצ'יק ועוד ארד של הרשקו.

הרשקולס, תושבת נתניה ובת טיפוחיו של המאמן הלאומי ובן משפחתה, שני הרשקו, התמודדה על מדליית הארד, היום (שבת). לאליפות העולם הגיעה הרשקו עם שתי זכיות משמעותיות: גרנד סלאם תל אביב וגרנד סלאם טיבילסי.

בשלב הראשון ניצחה הישראלית את כריסטי רו פרטוריוס – תוך שתי דקות. בשמינית הגמר הכניעה באיפון את סו שין הסינית. ברבע הגמר התמודדה מול אקירה סונה היפנית, שריתקה אותה בדרך לאיפון. הרשקולס מצאה עצמה בבית הניחומים. בקרב הראשון מול קאירה סאיט הטורקית ניצחה הישראלית בשלב ניקוד הזהב. בקרב על מדליית הארד התמודדה הרשקולס מול הסינית שיאן צ'ו. בשלוש קרבות בעבר הייתה ידה של הישראלית על העליונה. כך גם הפעם. בקרב צמוד שמרה הישראלית על יתרון של שני ווזארי. מה שהעמיד אותה בשריקת הסיום על הפודיום עם מדליית ארד.