קפטן מכבי נתניה מבהיר: לא נשבות בתחילת ינואר

2
88
אוהדי מכבי נתניה מרימים את בלומפילד. צילום ארכיון ניר אנשר - נתניה און ליין

זעם בקרב שחקני מכבי נתניה והאוהדים: לא כל שיחה היא "אספת חירום"

 "אנחנו ממשיכים כרגיל וסומכים ובטוחים שכל נושא השכר שלנו יסתדר. לא ננקוט בצעדים שיפגעו במועדון" – כך הודיע בערב יום רביעי קפטן מכבי נתניה, ערן לוי, קצת אחרי שבתקשורת הארצית מיהרו לדווח על  עוד "אספת חירום" שהתקיימה לפני האימון.

 שלושה שחקנים עימם שוחח כתב נתניה און ליין – ksn אישרו, כי אכן קיימו שיחה. "לצערנו, מנפחים כל שיחה שאנחנו מנהלים. אנחנו מגיעים לאימון לפני הזמן, ומטבע הדברים – כמו בכל חברה אחרת – מדברים על המצב. יש כמה שחקנים, שמאמינים שצריך לשבות, כי נושא השכר מטריד מאוד את כולנו. מנגד, רובנו מאמינים שצריך לתת את השקט התעשייתי להנהלת הקבוצה. לקרוא לכל מפגש שלנו "אסיפת חירום", זה מוגזם. אנחנו לא אומרים, שהמצב הכספי לא מטריד את מנוחתנו, אבל אנחנו גם יודעים שמטרת ההנהלה כרגע, זה לצלוח את חודש דצמבר מבחינת תזרים מזומנים". השחקנים אישרו, כי "אסיפת החירום" התפזרה אחרי שמאמן הקבוצה, יוסי מזרחי, נכנס והודיע לשחקנים שהאימון מתחיל. עוד ציינו: "חבל, שהמדליפים למיניהם לא מספיק גברים, כדי לומר את דעתם בגלוי. עדיף שבתקשורת יעסקו בעובדות ופחות בפרשנויות".

 בתוך כך, יו"ר הבקרה התקציבית, עופר אורליצקי, הגיע להבנות עם בעלי הקבוצה, אלי שגב, כי יעביר בימים הקרובים סכום של 300 אלף שקלים – זאת במטרה להשלים העברת הפרשי משכורות חודש אוקטובר לשחקנים, וכן כספים נוספים שיאפשרו ביטול הליך חילוט הערבות הבנקאית. לטענת הבקרה התקציבית, הבקשה לחילוט מטופלת, וכעת היא מצויה בשלבי בדיקה מצד הבנק האנגלי – אשר פנה לקבלת מסמכים נוספים בהתאם לחוק.

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן