רז הרשקו זכתה במדליית זהב בגרנד סלאם תל אביב

בתוך 24 שעות שני הנתנייתים של נבחרת ישראל בג'ודו, רז הרשקו ושגיא מוקי, זכו במדליות זהב. נתניה שומרת על מעמדה כאימפריית ג'ודו ארצית

0
336
רז הרשקו, אלופת אירופה. נתניה 2015
התקווה הבאה. רז הרשקו, אלופת אירופה בג'ודו (קדטים)

רז הרשקו עושה את זה שוב: הג'ודוקא המצטיינת זכתה במדליית זהב במסגרת התחרות הבינלאומית גרנד סלאם ת"א. יממה לפני כן זכה נתנייתי נוסף במדלית זהב: הג'ודוקא שגיא מוקי.

נבחרת ישראל בג'ודו מסיימת את התחרות הבינלאומית עם ארבע מדליות סך הכל. לצד הרשקו ומוקי שזכו בזהב, זכתה תמר מלכה (48 ק"ג) במדליית כסף. ואילו תמנע נלסון לוי (57 ק"ג) במדליית ארד.

רז הרשקו (78 ק"ג) התמודדה בקרב על מדליית הזהב מול קיירה סייט מטורקיה. את הקרב הראשון בתחרות רשמה הרשקו מול דיאנה סמצ'בנסקו (אוקראינה). רז, בכושר שיא, ניצחה באיפול מלא תוך 52 שניות. רבע הגמר רשמה הרשקולס ניצחון באיפון על לריסה צ'ריק (בוסניה). חצי הגמר גם כן הסתיים בניצחון מוחץ לישראלית. הפעם מול מיליקה זאביץ' (סרביה). קרב הגמר, כאמור, היה מול הטורקיה קיירה סייט. הקרב היה צמוד, שבסופו ניצחה רז – לאחר שליריבה נצברו שלוש אזהרות".

"הקהל פה מדהים. הוא מרים אותך ברגעים הקשים ולא מפסיק לעודד. אני רוצה להודות למאמן שלי שני הרשקו שתמיד האמין בי", אמרה הזוכה המאושרת. עוד הוסיפה המדליסטית האולימפית הקבוצתית, כי "אעשה הכל כדי לזכות במדליית זהב אישית באולימפיאדה. אני יודעת שאני צריכה להילחם הכי חזק ולא לוותר".