נתניה מציגה: מהפכת הגרפיטי

7
535
כך ייראה בעוד שבוע הבניין בצומת הרחובות הרצל - ויצמן. צילום הדמיה

15 צוותי גרפיטי מכל העולם יצבעו בתוך שבוע 15 בניינים במרכז העיר; רפי ימין: "בוחנים היתכנות לקיום פסטיבל גרפיטי בינלאומי בעיר"

במבצע מורכב הכולל 15 אמני גרפיטי מארה"ב ומאירופה המתארחים יחד עם צוותיהם בנתניה, ייצבעו 15 בניינים, במרכז העיר ובשוק העירוני ויקושטו ביצירות גרפיטי.

חבר מועצת העיר נתניה רפי ימין. צילום יחצ
חבר מועצת העיר רפי ימין. צילום יח"צ

"מדובר במיזם הגרפיטי הגדול ביותר שבוצע אי-פעם בנתניה, והמשכו בעתיד – כך אני מקווה – הוא בקיום פסטיבל לאמנות הגרפיטי", ציין לנתניה און ליין – ksn חבר המועצה רפי ימין, מחזיק תיק מרכז העיר.

אמני הגרפיטי, יחד עם צוותיהם, אמורים לעבוד במשך שבוע ימים, לעיני התושבים, זאת במסגרת פסטיבל המוסיקה והאומנות בהפקת היכל התרבות העירוני. שילוב אמנות הגרפיטי בבניינים במרכז העיר, מהווים חלק מתכנית שדרוג מרכז העיר עליו אמונה מינהלת מרכז העיר.

על-פי תכנית העבודה, בהתאם לסקיצות שהוגשו לעיריית נתניה, תבוצע עבודת הציור במקביל: שמונה מהבניינים ממוקמים על ציר רחוב הרצל והרחובות הצמודים, ושבעה בניינים נוספים ממוקמים באזור השוק העירוני. כחלק מההכנות הוצבו סביב הבניינים פיגומים ובוצעו, לבקשת האמנים, תיקוני טיח. הצבעים שנרכשו הינם צבעי מיוחדים, העמידים לאורך שנים ארוכות ומותאמים לאקלים הישראלי הלח והחם.

עדיין לא הצטרפתם ועשיתם לייק לעמוד הפייסבוק שלנו? זה הזמן: נתניה און ליין – ksn מבית נתניה און ליין

7 תגובות

  1. אם אכן כל אזור התחנה המרכזית יקבל צבעוניות שכזאת (גם בצד העורפי שלו ) זה יהיה נחמד
    אם הבנתי נכון לא כל החלקים של הבניין יהיו צבועים וזה אומר שצד אחד יהיה צבעוני ויפה וצד שני יהיה שחור מפיח המלטשות של פעם וזה יהיה חבל
    אז אני מזמין את כל הנוגעים בדבר אם עושים אז לעשות כמו שצריך ועד הסוף

  2. יש לומר מיזם מבורך ובצק העיר נתניה צריכה כמה גוונים של צבע במרכזה, אך עם זאת יש לומר שיש בישראל אמני גרפיטי לא פחות טובים מ15 האמנים מחו״ל שיכלו להשאיר את העבודה והכסף לאמנים המקומיים בישראל, לא חסרים פה אנשים שיודעים את העבודה.
    או לשלב לתוך הפרוייקט אמני גרפיטי מקומיים.
    שאפו ויאללה עוד יוזמות כאלה.. התושבים רק ירוויחו מזה!

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן