ברנקו וורגוץ: חייבים לתקן דחוף את השגיאות בהגנה

2
140
ברנקו וורגיץ - מכבי נתניה נתניה און ליין
ברנקו וורגוץ. צילום ניר אנשר, נתניה און ליין

 

בתחילת העונה, כשהבלם הקרואטי, ברנקו וורגוץ, נחת בנתניה – די היה ברור לצוות המקצועי שמדובר בהימור לא קטן. עמדת הבלם נחשבת לעמדת מפתח בכל קבוצה, בעיקר שבאותה עת נתניה התחילה את משחקיה עם מינוס תשע נקודות. וורגוץ השתלב מעולה, אולם בחודש האחרון נדמה כי משהו השתנה במערך ההגנתי וביכולת לעצור את הקבוצות היריבות: הקבוצה ספגה כעשרה שערים.

ברנקו וורגוץ, נדמה שאתה מאוד נהנה לשחק במדי מכבי נתניה ובכלל בישראל?
"אכן, אני מאוד נהנה לשחק במכבי נתניה. אני מופתע לטובה מהעיר ומהמדינה שלכם. הכרתי לא מעט אנשים שהפכו לחברים טובים. אני חושב שרואים את זה גם במגרש".

ברנקו וורגוץ החל את הקריירה שלו בקבוצת אולסק בקרואטיה – שם שיחק ארבע שנים. לאחר מכן המשיך לשלוש שנים נוספות בספליט ואז נחת במכבי נתניה. הוא מודה, שלמזג האוויר הישראלי לקח לו זמן להתרגל.

הגעת למכבי נתניה בידיעה שאתה תשחק בליגה הלאומית. האם ההבדלים בליגות בהן שיחקת לבין הליגה הלאומית משמעותיים?
"אתחיל מהסוף. נתניה זה מועדון גדול, למרות שאנחנו משחקים העונה, באופן זמני יש לומר, בליגה השנייה. אני דווקא רואה את הליגה השנייה כאתגר גדול בשבילי – כיוון שהמטרה המרכזית היא להחזיר את מכבי כבר העונה לליגת העל. לכן, מבחינתי, זה כלל לא משנה מהם ההבדלים בין הליגות. מה שקובע בכדורגל זה המשחק הקבוצתי והעמידה ביעדים ובמטרות שהוצבו – הן ברמה אישית והן ברמה הקבוצתית".

בשבועות האחרונים נתניה סופגת כמות אדירה של שערים. למה זה קורה?
"כן, זה ממש גרוע. אנחנו חייבים ללמוד איך לשפר את זה באופן מידי להמשך העונה. אנחנו חייבים לראות ולהבין מהן השגיאות שאנו מבצעים כדי לתקן כמה שיותר מהר. אני מאמין שאם נשפר את הריכוז ונמשיך בעבודה הקשה, נלמד לתקן את זה. מצד אחד אנחנו כובשים כעת שערים רבים, לאחר שמערך ההתקפה התייצב. כעת, עובד איתנו צוות האימון על שיפור מערך ההגנה וזמן התגובה".

האם קיים סיכוי שגם בעונה הבאה תשחק במדי מכבי נתניה?
"בגדול, זו החלטה מקצועית אותה יקבל עם תום העונה הצוות המקצועי. יש לי ולקבוצה את האופציה להמשיך את ההתקשרות. אני באמת מקווה שהכל יהיה בסדר ואני אמשיך לעונה נוספת בקבוצה, אבל בוא נסיים את המשימה שלנו וזה להחזיר את הקבוצה לליגת העל. כמובן, שחלק מזה זה לחזור למסלול הניצחונות – לא רק בשביל הקהל הנפלא שמלווה אותנו בכל שבוע ולמרות תוצאות התיקו האחרונות, ממשיך לעודד בצורה נהדרת מתחילת העונה, אלא גם בשבילנו, שחקני מכבי נתניה. נכון שעדיין לא הפסדנו אף משחק ליגה, או כמו שאתם אומרים בעברית 'טפו 'טפו', אבל מצב בו אנו מסיימים משחק אחרי משחק בתיקו זה לא נכון".

כתבות נוספות העשויות לעניין את אוהדי מכבי נתניה:

אוהדים שרופים: בר סבג נושמת מכבי נתניה – ריאיון

דין גל חי את החלום – ריאיון

מלכת התיקו: 3-3 בין נתניה לבית"ר ת"א

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן