פיירברג אישרה: בונים אולם כדורסל בנתניה

קבוצת הכדורסל עירוני נתניה תשחק בליגת העל. ראש עיריית נתניה אישרה, כי בכוונת העירייה לבנות אולם כדורסל בנתניה שיעמוד בדרישות הבינלאומיות.

0
1532
אולם כדורסל בנתניה
צילום fotolia

קבוצת הכדורסל עירוני נתניה תשחק בליגת העל. ראש עיריית נתניה אישרה, כי בכוונת העירייה לבנות אולם כדורסל בנתניה שיעמוד בדרישות הבינלאומיות.

בשיחה שקיימה מרים פיירברג-איכר עם שמואל פרנקל, יו"ר מינהלת הליגה בכדורסל, בישרה לו ראה"ע על-כך. במקביל, קבוצת הכדורסל הנתנייתית הגישה את התקציב הדרוש. תקציב העומד על מינימום של 6.5 מיליון שקלים. כעת בוחנים בבקרה התקציבית את התקציב ואת האסמכתאות שהוגשו לאישורו. עם מתן האות הירוק מהבקרה התקציבית, תודיע רשמית מינהלת הליגה על צירופה של עירוני נתניה (אליצור נתניה) לליגת העל.

במנהלת הליגה מאשרים, כי בעניין אולם הכדורסל טרם הוגשו המסמכים הנדרשים רשמית. זאת למעט השיחה שהתקיימה.

אולם כדורסל בנתניה צפוי לקום בסמיכות לאצטדיון הכדורגל. הוא יכיל כ-2500 מקומות. בנייתו תושלם על פי הערכות ראשוניות בתוך כשנתיים. עד שהקמתו תשולם, מחויבת נתניה לשחק במגרש כדורסל תקני באזור. בתכנית המקורית, זו שדיברו עליה כבר לפני עשור, אמור היה לקום באזור אגם 3 היכל ענק. אלא, שבשל עלותו הגבוהה, הוחלט לגנוז התכנית באותה עת.

אי הקמת אצטדיון כדורסל תקני, למרות הבטחות על-כך בעבר, הן אלה שהובילו לפירוקה של קבוצת אליצור נתניה לפני למעלה מחמש שנים. גם אז, אי הקמת אצטדיון כדורסל שיחליף את אולם ישורון שאינו עומד בקריטריונים הנדרשים, היווה סיבה שפגעה בהמשך קיומה של הקבוצה.

עם פירוקה של קבוצת אליצור נתניה, הודיעו בעיריית נתניה על הקמת קבוצת עירוני נתניה. הקבוצה שהחלה מאפס הצליחה בתוך חמש שנים להעפיל חזרה מהליגות האזוריות לליגה הלאומית ומשם לליגת העל.

גם הפעם התגלעו קשיים. הקבוצה העירונית ביקשה פעמיים ארכות כדי להגיש את התקציב. על-פי התוכנית, עם קבלת האישור הרשמי ממנהלת הליגה, יתחיל מאמן הקבוצה, ראובן נייברגר, בהרכבתה. כאשר כוכב הקבוצה, איתי מושקוביץ, צפוי להישאר.

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה און ליין: 

סערה סביב הנצחת הרוגי פיצוץ הגז בנתניה

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן