מאות הרכינו ראש בטקס לזכרו של מאמן הכדורסל אריק אלפסי ז"ל

בטקס, שהתקיים בקופסל ישורון לפני משחק גביע הליגה הלאומית בין קבוצות אליצור עירוני נתניה ועירוני נהריה, נשאו דבריו ילדיו.

0
287
טקס לזכרו של המאמן אריק אלפסי ז
טקס לזכרו של אריק אלפסי ז"ל. צילום נמרוד גליקמן.

בטקס, שהתקיים בקופסל ישורון לפני משחק גביע הליגה הלאומית בין קבוצות אליצור עירוני נתניה ועירוני נהריה, נשאו דבריו ילדיו.

במוצ"ש האחרון, לפני משחק גביע הליגה הלאומית בכדורסל בין קבוצות אליצור עירוני נתניה ועירוני נהריה, התקיים טקס מרגש לזכרו של מאמן הכדורסל הנתנייתי אריק אלפסי ז"ל.

אריק הצעיד בעבר את קבוצת הנוער של אליצור נתניה ואת נבחרת תיכון שרת להישגים ואליפויות. בנוסף, העלה את קבוצת הבוגרים לליגת העל. במשך השנים אימן אלפסי בהצלחה גדולה גם בנהריה.

בטקס המרגש, במעמד בני משפחתו של אריק, נשא דברים לזכרו סגן ראש העיר, אפרים בולמש.

אריק אלפסי החל את דרכו בעיר הולדתו נתניה כמאמן ילדים ונוער. הוא נחל הצלחה רבה. ברשימת הישגיו: זכיה באליפות ובגביע המדינה לנוער. בנוסף, זכייה באליפות ליגת העל לתיכוניים בכדורסל עם נבחרת בי"ס שרת אותה אימן. עבורו הייתה זו סגירת מעגל, שכן הוא למד בנערותו בשרת. בהמשך מונה למאמן קבוצת הבוגרים אליצור "ברק" נתניה. עם הקבוצה מנתניה העפיל לליגת העל ולגמר גביע המדינה.

בהמשך דרכו אימן קבוצות בוגרים בליגת העל. בין השאר שימש במאמן נבחרת הנוער של ישראל וכן עוזר מאמן נבחרת הבוגרים של ישראל.

אלפסי נפטר לפני למעלה מחודש מהסתבכות של מחלת הקורונה. אלפסי, שאמור היה להתחסן בבוסטר, נדבק בקורונה. הוא אושפז בבית חולים והחלים. מספר ימים לאחר מכן, קרסו ריאותיו בתופעה המכונה "פוסט קורונה". הניסיונות להציל את חייו עלו בתוהו.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן