מתכון רוזלך במילוי פרג ואגוזים

4
2651
מתכון_עוגיות_רוזלך
מתכון עוגיות רוזלך עם טוויסט. צילום Bigphoto

רוזלך של רשת קפה לנדוור הפך בשנים האחרונות לאחד המאפים האהובים ביותר על הישראלים. האמת, שדי בצדק. יש סיבה מדוע הרוזלך שעשה קמבק עם המתכון הייחודי של לנדוור, פרץ את גבולות בית הקפה והוא אחד המתכונים הכי פופולריים בקרב אופים ביתיים

אז… צירפתי לכם את הגרסה שלי עבור מתכון לעוגיית רוזלך. ככבוד למקור, בחרתי להשתמש במעין בצק פוקאצ'ה ,שהוא כאמור הבסיס במקור לרוזלך. ולא, לא מדובר במתכון מורכב וכן, תמיד תוכלו להחליף את מילוי הפרג והאגוזים במילוי שוקולד. אז היום גם אתם תוכלו להכין את הפצצות המתוקות האלה בבית שפשוט נמסות בחיך.

מתכון לרוזלך עם פרג ואגוזים | מתכון רוזלך ביתי

מרכיבים:

600 גרם קמח לבן מנופה

300 מ"ל מים

כפית שמרים יבשים

רבע כוס שמן

כפית שטוחה מלח

200 גרם מילוי פרג + אגוזים טחונים

לחילופין, מלית שוקולד לבישול

שלבי הכנה:

במיקסר משלבים את הקמח, המים והשמרים. מאחדים איחוד ראשוני. מוסיפים את השמן ועובדים עם המיקסר עוד 10 דקות במהירות בינונית.

מוסיפים את המלח ומגבירים למהירות גבוהה של המיקסר עוד 10 דקות. עוצרים את פעולת המיקסר. מכסים  את הקערה בניילון נצמד או מגבת מטבח ומשאירים בצד למנוחה של שעה.

לאחר כשעה מוציאים את הבצק מהקערה. מורידים את האוויר מהבצק ומשאירים למנוחה עוד שעה. לאחר משך המנוחה הדרוש, מחלקים את הבצק לארבעה עיגולים ומשאירים למנוחה עוד חצי שעה.

לאחר חצי שעה של מנוחה של הבצק, מרדדים את הבצק לעובי דק, אבל לא דק מדי. מורחים שכבה דקה של פרג משולב עם פירורי אגוזים (או שוקולד לאפייה) ומגלגלים לרולדה. חותכים פרוסות  ברוחב 2-3  ס"מ ומניחים על מגש אפיה.

אופים כ-10 דקות בתנור שחומם מראש לחום של 190 מעלות  דקות או עד שמתקבל צבע שחום. מוציאים מהתנור ומקררים מעט. מפזרים אבקת סוכר ומגישים: עוגיות רוזלך . התמכרות נעימה שתהיה לכולנו.

מתכונים נוספים שעניינו את גולשי נתניה מבשלת ואופה מתכונים: 

פאי תפוחים בחמישה מרכיבים

עוגיות קצף (שושני מרנג) – טעם מנצח

כדורי שוקולד עם טוויסט שילדים אוהבים להכין

 

 

 

4 תגובות

  1. סער יואו אני מתה על פרג והמתכון ניראה מעולה ובכלל זה ניראה סוף פשוט מושלם

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן