מכבי נתניה בחצי גמר גביע המדינה; הדיחה את חיפה

במשך שעה ארוכה חגגו אוהדי מכבי נתניה את העפלתם של הצהובים - שחורים לחצי גמר גביע המדינה, שרשמו ניצחון מרשים על האלופה מכבי חיפה

0
229
בתמונה: שחקני נתניה, בניצוחו של רן קוז'וך חוגגים את העפלת הקבוצה לחצי גמר גביע המדינה. צילום ניר אנשר - נתניה אונליין (ksn)
צילום ניר אנשר - נתניה און ליין (ksn)

בעוד במכבי חיפה כואבים את אובדן חלום הדאבל, בנתניה צהלה ושמחה: הצהובים שחורים בחצי גמר גביע המדינה בכדורגל.

אלפי אוהדי מכבי נתניה מילאו ביום שלישי את אצטדיון חיפה. הם, שצועדים באש ובמים עם הצהובים – שחורים, חלמו וקיוו רק לדבר אחד. ניצחון. בעוד שהמשחק הראשון בין שתי הקבוצות הסתיים בתוצאה 2:2, היה ברור לחניכיו של רן קוז'וך שחייבים להכריע במשחק הגומלין.

ואכן, מכבי נתניה הגיעה לסמי עופר עם ראש מורם. שחקני נתניה נלחמו 90 דקות רצופות, ולא איבדו את הראש גם כשהחיפאים תקפו ללא רחם במהלך המחצית הראשונה. השער הראשון היה לטובת חיפה. דיא סבע, שגדל במכבי נתניה, קבע 1:0 לחיפה. נתניה השוותה בדקה 49 עם שער של לירן רוטמן. שחקני נתניה עברו לשחק אסטרטגית. בתום הזמן הרשמי, נוספו שלושים דקות. ואז זה הגיע: פטריק טוואמאסי, השחקן הבולט במשחק, עשה זאת שוב בדקה 99 וכבש לטובת נתניה. בתום שני המשחקים מניין הנקודות עומד על 4:3 למכבי נתניה שרושמת מהפך עם מינויו של רן קוז'וך כמאמן.