לקראת המפגש: מכבי נתניה מארחת את מכבי תל אביב

0
79
אוהדי מכבי נתניה מרימים את בלומפילד. צילום ארכיון ניר אנשר - נתניה און ליין

מכבי נתניה תארח הערב (20:55) את האלופה מכבי תל אביב, למשחק שאם להגדיר במילים עדינות הולך להיות קשה. רוני לוי עוד לא חווה הפסד מאז הגיע לקבוצה בצהוב ויעשה הכל על מנת לא לחוות הפסד הראשון שלו כמאמן הקבוצה כבר הערב.

כל הכרטיסים למשחק נמכרו, כ6000 אוהדים צהובים יקשטו את היציעים, כאשר אלף מתוכם ישבו ביציע היריבה. מכבי תל אביב תהנה מעידוד של כ5000 אוהדים משלה.

מאמן הצהובים ימשיך ככל הנראה עם ההרכב איתו פתח במשחק האחרון מול פתח תקווה, שהסתיים בתוצאה 1:1. שחקני מכבי נתניה, כמו רוני לוי מודעים היטב ליכולותיה של הקבוצה מתל אביב ולחשיבותו של כל מהלך במשחק הערב. בראיון לאתר הרשמי של הקבוצה, אמר רונן גבאי: "מכבי ת"א תמיד הייתה סדין אדום עבורנו, זה המועדון המצליח והמעוטר ביותר ואנחנו תמיד רצינו להוכיח שאנחנו לא פחות טובים מהם וזה יצר יריבות ספורטיבית של שנים. נשחק נגד הקבוצה הטובה ביותר בארץ, אבל אנחנו לא מתבטלים בפני אף אחת"

נבו מזרחי, הרכש החדש שנפגע באימונו הראשון בקבוצה, לא יוכל לשחק הערב כמו גם כריסטיאן סירגי הבלם וויקי כחלון. לעומתם מי שחוזר להרכב ויעמוד בין הקורות אחרי ההסדר עם אלי טביב בנוגע לדמי ההשבחה, הוא השוער אריאל הרוש.

עניין אחר שגרם ללא מעט כעס ותסכול מצד אוהדי נתניה, היה החלטת המשטרה לאסור הכנסת דגלים ואביזרי עידוד נוספים למגרש. על אף ניסיונות חוזרים ונשנים לשנות את החלטת המשטרה בדבר הכנסת דגלים למגרש, החלטת המשטרה נשארה בעינה והקהל הצהוב יאלץ לעודד את קבוצתו הערב בדרכים יצירתיות אחרות.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן