נתניה תקבל פרס על הישגי העיר בתחום התרבות

0
77

שרת התרבות והספורט לימור לבנת תעניק לראשת עיריית נתניה את פרס השרה על הישגי העיר בתחום התרבות

—-

הועדה הציבורית של הפרס בחרה גם השנה להעניק לנתניה את הפרס בקטגוריית ערים גדולות על השקעתה והישגיה בתרבות. השרה לימור לבנת, אשר יזמה את הפרס תעניק לראשת העירייה כספי בשווי 25 אלף שקלים בטקס.

שרת התרבות והספורט לימור לבנת אמרה לנתניה און ליין – ksn, כי "אני מברכת את נתניה על זכייתה בפרס. פרס זה אותו יזמתי, מהווה ציון דרך חשוב בפיתוח התרבות והספורט ברשויות ברחבי הארץ, ומאפשר את העשרתה של תרבות הפנאי ביישובים. בשנתו הרביעית של הפרס, הרשויות לוקחות חלק במפעל חשוב זה, המעודד הרחבת מסגרת פעילויות ואירועי התרבות והספורט, התורמים לרווחת התושבים ומשפרים את איכות חייהם. אני מאחלת לרשויות המקומיות המשך עשייה פורה ומבורכת".

השרה לבנת יזמה בשנת 2011 את חלוקת הפרס לרשויות מקומיות על מנת לעודד את הרשויות המקומיות לקדם ולטפח פעילות מגוונת וענפה בתחומי התרבות והספורט לרווחת התושבים. זוהי הרביעית ברציפות שבה מוענק הפרס היוקרתי בשווי כולל של כ – 1.1 מיליון שקלים.

הפרס בתחום התרבות מחולק לערים שזכו בשלושת המקומות הראשונים בקטגוריות הבאות: עיר גדולה, עיר קטנה, מועצה מקומית, מועצה אזורית. לערים שזכו במקום הראשון בכל קטגוריה יוענק פרס כספי בסך 75 אלף שקל. לערים שזכו במקום השני בכל קטגוריה יוענק פרס כספי בסך 40 אלף שקל. לערים שזכו במקום השלישי יוענק פרס כספי בסך 25 אלף שקל. בסך הכול יוענקו פרסים כספיים ל-12 רשויות מקומיות.

העיר נתניה זכתה, כאמור, במקום השלישי בתחום התרבות בקטגוריית ערים גדולות. בנימוקי השופטים נקבע כי נתניה מציעה לתושביה שפע של פעילויות תרבות כגון, פסטיבל גיטרה בינלאומי, קונצרטים, כנס הרכבי כלי הקשה לצד והשקעה של הרשות באמנים באמצעות מלגות. במסגרת זכייתה תקבל העיר גם פרס כספי בסך 25 אלף שקל שינותבו לרווחת התושבים.

חבר השופטים לפרס בתחום התרבות כלל את אורלי פרומן – מנכ"לית משרד התרבות והספורט, רן בר – סמנכ"ל משרד התרבות והספורט, ורדה שושן לוי – ס' ראש מינהל תרבות, איש התקשורת מולי שפירא, הזמרת דפנה ארמוני ורות דיין.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר. צילום רענן כהן
ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר. צילום רענן כהן

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן