חסן עם הגולן

0
241
קובי חסן צילום ניר אנשר
קובי חסן. צילום ניר אנשר

קבלן העליות של הליגה הלאומית, קובי חסן, הגיע לגיל בו צריך לקבוע יעדים ומטרות.לאחר כמעט 15 שנים בהן עסק הקשר המצוין בלהעלות קבוצות מהליגה הלאומית לליגת העל, החליט חסן שבגיל 36 הגיע הזמן לרדת קומה: בעונה הקרובה ינסה חסן להביא את הפועל מרמורק המושקעת, בניהולו של הזמר אייל גולן, מליגה א' לליגה הלאומית.

זאת הפעם הראשונה בה תשחק בליגה א'. איך המרגש עם זה?
"ראשית תודה. כן, זאת אכן הפעם הראשונה בה אני אשחק בליגה הזאת. זהו אתגר מאוד גדול בשבילי, ואני כבר מחכה ומצפה לפתיחת האימונים".

היום אני יכול לומר לך, שאחרי שיוסי מזרחי ויתר עליי מקצועית, בעלי מכבי נתניה, אלי שגב, הציע לי תפקיד במערכת בכסף לא רע. אבל הגוף שלי עדיין רוצה לשחק כדורגל. קשה לי עדיין לפרוש, כאשר אני יודע שאני יכול עדיין לתרום ומרגיש מצוין מבחינה גופנית

אתה, בדרך כלל, זוכה ללא מעט הצעות מקבוצות בליגה הלאומית. מה שונה הפעם?
"האמת, שקרה משהו מוזר בקיץ הזה בליגה הלאומית. מרבית הקבוצות לא מתכוונות להשקיע יותר מידי בתחילת העונה. רק מי שתגיע לינואר עם סיכוי טוב לעלייה, תפתח את הארנק. קיבלתי הצעה טובה ממרמורק. מדובר באתגר ובניסיון מוצהר לעלות ליגה – כך שנעניתי".

איך בדיוק נוצר הקשר איתך?
"עו"ד רועי דניאל, שהוא הסוכן הכול יכול שלי, קיבל טלפון מאופירה אסייג ואייל גולן שהביעו רצון לראות אותי כבורג מרכזי בקבוצה. משם, זה התקדם עד לחתימה".

שוחחת עם אייל גולן ששיחק בעבר קבוצה לגבי המטרות שלו?
"כן ברור. נפגשתי עם אייל ואחרי שיחה נעימה, הגענו להבנות והחוזה נחתם תוך פחות משבוע. אייל מבין גדול בכדורגל. הופתעתי מהנתונים הסטטיסטיים שלי, שהוא הציג בפניי – כמו גם של עוד שחקנים שהוא סימן אותם. המטרות ברורות וזה לעלות עם מרמורק ליגה. זה הדרייב והאדרנלין שנותן לי את החשק להתחיל שוב עונה חדשה כשחקן".

האם צפויים להגיע שחקנים איכותיים נוספים חוץ ממך מהשיחה שקיימת עם אייל?
"אני בטוח שיגיעו ויחתמו שחקנים טובים נוספים בקבוצה. אני עדיין לא ליאו מסי שיכול לשחק לבד. כך זה היה גם שהייתי יותר צעיר. אני צריך שחקנים טובים לצידי, שנוכל לעמוד ביחד במטרות שהצבנו לעצמנו כבר בעונה הקרובה".

הספקת לבדוק עם חברים איזו מן ליגה זו ליגה א'?
"כן, דיברתי עם לא מעט שחקנים. כולם אמרו לי שזו ליגה מאוד אטרקטיבית. שוב, מדובר באתגר גדול מבחינתי לקחת חלק בהעלאת הקבוצה לליגה הלאומית. יש לא מעט שחקנים ששיחקתי מולם בליגה הלאומית, שאני הולך לפגוש שוב בעונה הבאה בליגה הזאת".

איך אתה מבחינה גופנית,אחרי עונה לא פשוטה במכבי נתניה שהייתה מלווה בפציעות ובדלקת ריאות?
"ברוך השם אני מרגיש מצוין. בעונה הקודמת ההשבתה הגדולה שלי לא נבעה מפציעה חמורה, אלא מדלקת ריאות שהסתבכה וגרמה לי להיעדר תקופה ארוכה. זה מאחוריי מבחינתי. אני בכושר נפלא ויש לי רעב גדול לחזור למגרש".

היו לא מעט אנשים שרצו לראות אותך ממשיך במכבי נתניה ולא רק כשחקן פעיל. האם אתה מרגיש פספוס?
"היום אני יכול לומר לך, שאחרי שיוסי מזרחי ויתר עליי מקצועית, הבעלים, אלי שגב, הציע לי תפקיד במערכת בכסף לא רע. אבל הגוף שלי עדיין רוצה לשחק כדורגל. קשה לי עדיין לפרוש, כאשר אני יודע שאני יכול עדיין לתרום ומרגיש מצוין מבחינה גופנית. בכל אופן, אני מקווה שבעתיד, לאחר הפרישה, אוכל לחזור למכבי נתניה בתפקיד".