שביתת כדורגלני נתניה: מקווים שמשכורת אחת תיכנס עד לסוף השבוע

2
96

שביתת כדורגלני נתניה, שהחלה רשמית ביום שלישי, נמשכה גם במהלך יום רביעי. השחקנים לא קיימו אימון. מנגד, במחלקת הנוער, המאמנים חזרו לאמן בתום שיחה ארוכה שביצעו עם הנהלת הקבוצה.

מצב תזרים המזומנים של מכבי נתניה בכי רע, ובהנהלת הקבוצה, בניצוחם של עו"ד רועי דניאל וקובי בלדב, עובדים סביב השעון בניסיון לגייס כספים. על-פי כל הערכות צפויה משכורת אחד להיכנס עד לסוף השבוע, ואילו משכורת שנייה במהלך שבוע הבא – ככל הנראה לפני חג פסח. באשר לתשלום המשכורת השלישית עדיין לא ברור.

על-פי כל הערכות צפוי בעלי הקבוצה, אלי שגב, להעביר סכום המוערך בכ-200 אלף דולר בימים הקרובים – מה שמסדיר מבחינת הבקרה התקציבית את התחייבויותיו. הבעיה התזרימית של נתניה, בין השאר, נובעת מאי-מכירתו של החלוץ לארי קאיודה במהלך חלון העברות בינואר האחרון, וכן סירובו של החלוץ, הזוכה לתמיכה רבה מצד אוהדי המועדון וגם השחקנים, לתת אישור להעברתו לקריית שמונה.

נכון ליום רביעי חייבת מכבי נתניה לשחקניה שתי משכורות וכן פרמיות שטרם שולמו. הניסיונות לאיתור משקיעים שירכשו את הקבוצה, בשלב זה לפחות, מצביעים על חוסר הצלחה – כאשר גם חלק מהאוהדים החלו לפעול בניסיון לגייס תרומות שיסייעו לתשלום משכורות השחקנים.

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן