תושבי רמת פולג קוראים להציב סוכת מציל נוספת בחוף

בעקבות מקרה הטביעה בשבת קראו תושבים להציב סוכת מציל נוספת בחוף פולג; סגנית ראש העירייה, טלי מולנר הבטיחה שתוצב סוכת מציל נוספת

0
196
בן 48 טבע למוות בחוף פולג בנתניה. ניסיונות ההחייאה של צוותי מד
בן 48 טבע למוות בחוף פולג בנתניה. צילום מד"א מבצעי

דף הפייסבוק של רמת פולג-עיר ימים געש בעקבות מקרה הטביעה בפולג. תושבי האזור קראו מעל גבי הדף להחזיר את סוכת המציל שהוסרה.

אחד התושבים טען, כי סוכת מציל אחת לא מכסה את שטח החוף ואת כמות הרוחצים. זאת גם אם הסוכה תאוייש במצילים רבים.

בפוסט שפרסם כתב: "לא ברור מדוע מלכתחילה הועתקה הסוכה הדרומית כשבפועל החוף תמיד עמוס בעונת הרחצה. מי שנוכח בחוף רואה ויודע שרוב הנוער מתפרש באזור הדרומי עד לצוק. גם אם החוף באחריות רשות הטבע והגנים, עדיין מדובר בילדים שלנו, שפחות מבינים בזרם, סחף/פריצה".

לדבריו חשוב להוסיף עוד שלטים בנושא שיתריעו.

תושב אחר כתב: "האם הטביעה בחוף פולג תהווה זרז להקמת מגד מציל נוסף או שנמתין לטביעה הבאה חס וחלילה?".

אחד התושבים התייחס לכמות הרוחצים בקטע בו יש סוכת הצלה. "קטע החוף שמותר להתרחץ מולו הוא כה מצומצם שזה מגוחך לכמות כה גדולה של מתרחצים להצטופף שם".

אכיפה מוגברת וסוכת מציל נוספת בחוף

סגנית ראש העירייה, טלי מולנר, הממונה על החופים התייחסה לאירוע המצער. "חשוב לי לדייק את העובדות ולציין כי לא מדובר באירוע שהתרחש בחוף פולג כפי שנרשם. אלא מדובר בקטע חוף לא מוכרז  דרומית לפולג סמוך לווינגייט. שטח חוף השייך לרשות הטבע והגנים".

"לצערי גם בקטע חוף לא מוכרז זה, בדומה למה שקורה לאחרונה לצערי בחופים לא מוכרזים אחרים בארץ, נכנסים מידי סופש הרבה מאוד אנשים למים. למרות שאין בחוף שירותי הצלה וזאת למרות כל האזהרות והשילוט".

"שוחחתי היום עם רט"ג וביקשתי מהם להגביר שם את האכיפה בשטח הזה. וכן לתגבר את האזור בשילוט וחבלול. אני חוזרת ומבקשת מכולם להקפיד שלא להיכנס לים בהיעדר מציל. הזרמים חזקים וסכנת הטביעה היא מיידית גם עבור מי שיודע לשחות".

"לגבי הוספת סוכה לפולג, צריכה להיות ותהיה עוד סוכה בחוף. בינתיים תזכרו, הכניסה הבטוחה שלכם למים שלכם תהיה אך ורק מול הסוכה הקיימת ובטווח של 75 מטר משני צידי הסוכה . רחצה באזור וינגייט ובכל אזור לא מוכרז היא אסורה ומסוכנת. לעניין חובש ומכשיר דפיברילטור כמובן שקיימים בכל חוף וגם בארוע נעשה בו שימוש".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן