אייל סגל צפוי לעזוב את מכבי נתניה בסוף העונה

שש שנים אחרי שהגיע למכבי נתניה והציל אותה, אייל סגל, האוהד מספר אחת של הקבוצה, צפוי לעזוב. ימסור את הקבוצה חינם בתמורה לשלושה תנאים. 

0
558
אייל סגל - מכבי נתניה
אייל סגל, בעלי מכבי נתניה וחברת קשרי תעופה. צילום ניר אנשר

שש שנים אחרי שהגיע למכבי נתניה והציל אותה, אייל סגל, האוהד מספר אחת של הקבוצה, צפוי לעזוב. ימסור את הקבוצה חינם בתמורה לשלושה תנאים. 

פחות מיממה אחרי שמכבי נתניה מנצחת את הפועל באר שבע ומוסיפה שלוש נקודות לסל, רעידת אדמה.

אייל סגל, בעלי מכבי נתניה והאיש אשר הציל את הקבוצה לפני שש שנים, הודיע למקורביו כי יעזוב את הקבוצה בסוף העונה.

סגל צפוי להודיע רשמית רק אחרי שייפגש עם ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר. על-פי הערכות, מחליפו יצטרך לעמוד במספר תנאים כדי לבצע העברת בעלות ללא תמורה. התנאים הם: תקצוב הקמת בית למכבי נתניה בסכום הנע בין שבעה לעשרה מיליון שקלים. את הקרקע תקצה לטובת העניין עיריית נתניה, וזה כולל מתקנים בסטנדרט אירופי עם מגרשים למחלקת הנוער, חדרי אירוח ולינה.

אפשרות שנייה היא באמצעות העברת ייפוי כוח בלתי חוזר לגורם חיצוני שינהל את הקבוצה עד למציאת בעלים. כחלק מההליך, במידה ולא יימצא משקיע, ישאיר אייל סגל בשלב ביניים את הערבויות שלו בהתאחדות במטרה לחסוך הוצאות לבעל הזכויות הבא.

מקורבי סגל אישרו הפרטים והוסיפו, כי בכל מסלול שייבחר, אייל סגל, האוהד מספר אחת של מכבי נתניה, ימשיך לתקצב את מחלקת הנוער. כידוע, סגל תיקצב את מחלקת הנוער עוד הרבה לפני שהציל את מכבי נתניה מפירוק.

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן