מכללת אורט להנדסה קטפה שמונה מקומות ראשונים בתחרות ארצית

0
120
צילום יח"צ

בתחרות השתתפו כ-150 הנדסאים מכל המכללות בארץ, בוגרי המכללה להנדסה של אורט בנתניה זכו להצלחה מסחררת בעת שזכו בשמונה מקומות ראשונים. מרשת אורט נמסר, כי זכיה זו ממשיכה מסורת של ההצלחות של המכללה.

אורי גולדברג, מנכ"ל המכללה להנדסאים אורט נתניה, מסר לנתניה און ליין – ksn, כי "התחרות הארצית לפרויקטים מסכמת 20 חודשי לימוד חשיבה טכנולוגית ויצירתית של הסטודנטים, בסיומם פיתחו פרויקטים העומדים בקנה אחד עם הרמה האוניברסיטאית. בנוסף, הפרויקטים הסטודנטיאליים המבוצעים עבור צה"ל, משמשים במערכות מבצעיות מתוחכמות ביותר, בחיילות המודיעין, האוויר, החימוש והים ובאגף התקשוב".

בין הזוכים עמרי גרנות ואיליה יאברבאום, שקטפו מקום ראשון על מערכת קינקט, שמציבה את המשתמש מול סביבת נוף וירטואלי לבחירתו, מצלמת אותו ועוקבת אחריו. למקום השני בקטגוריית פרויקטים המונחים במכללות, הגיעו איתי טורס ועומר איתי על פיתוח רובוט, אשר מסוגל לחקות תנועות אדם ולנגן קטעים מוסיקליים. במקום השלישי זכו אורי בכר ועמית קארפ על פיתוח מערכת דמויית טאבלט, במטרה להוזיל את מחירי הפיתוח, על ידי שימוש יעיל, קל וידידותי למשתמש.

בקטגוריית פרויקטים המונחים בצה"ל, קטף את המקום הראשון עידן האוזר, שממיש אבטיפוס של מערכת radio SDR) Software defined) זולה עבור חיל מודיעין. למקום השלישי הגיע עמית גינת, שפיתח מחולל אותות גנרי עבור חיל האוויר.

בקטגוריית פרויקטים לבעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים זכו במקום השלישי, אדוארד וגין ואייל יונה, שפיתחו מערכת המבקרת את פעולתה של זרוע רובוטית, הכוללת תנועה בשתי דרגות חופש – סיבוב וסגירה של כף היד.

רועי שועה שתכנן מאור כוח ולוחות חשמל למלון דירות אקסלוסיבי, כולל תכנון בקרה למכונת קפה חדישה המאפשרת לנופש לקבל קפה לטעמו, קטף את המקום השני במגמת מערכות בקרה ואנרגיה. למקום השלישי במגמה זו הגיע דניאל בנציונוב, שתכנן מאור, כוח ולוחות חשמל למחלקה בבית חולים, כולל תכנון בקרה למכונה חדשנית לבדיקות דם.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן