בן 16 נעצר בחשד שהשליך אבן לעבר אוטובוס שחקני מכבי נתניה

מעוצמת פגיעת האבן התנפצה אחת משמשות אוטובוס שחקני קבוצת מכבי נתניה. משטרת באר שבע עצרה, כאמור, את הקטין, אוהד הפועל באר שבע, החשוד במעשה.

0
194
תמונת אילוסטרציה של אדם עם אזיקים
צילום fotolia

בן 16 נעצר במוצאי שבת בחשד, שהשליך אבן לעבר אוטובוס של שחקני מכבי נתניה. המקרה ארע קצת אחרי משחק הכדורגל שהתקיים באצטדיון טרנר בבאר שבע. המשחק בו ניצחה נתניה את הפועל באר-שבע בתוצאה 1:0, עורר אמוציות רבות בקרב אוהדי הקבוצה האדומה. זהו משחק שני ברציפות בה הפועל באר שבע מפסידה.

בתום המשחק עלו שחקני מכבי נתניה לאוטובוס של הקבוצה. בסמוך לאוטובוס דיווחו עדי ראייה על שני אוהדים מקומיים. אחד מהם נטל אבן והשליך לעבר האוטובוס. מעוצמת הפגיעה התנפצה אחת משמשות האוטובוס. בעקבות זאת, כאמור, נעצר קטין בן 16, בחשד להשלכת האבן לעבר אוטובוס מכבי נתניה. משטרת באר שבע הוסיפה, כי הנושא מצוי בחקירה. על-פי הערכות, הפועל באר שבע תעמוד לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל בעקבות המקרה.

אין זו הפעם הראשונה בה אוהדי כדורגל מקבוצות יריבות משליכים אבנים לעבר רכבים או אוטובוסים של אוהדי נתניה או שחקני הכדורגל של הצהובים-שחורים. מקרה דומה ארע לפני מספר חודשים באצטדיון דוחא. באותה עת פנתה הנהלת מכבי נתניה להתאחדות לכדורגל בדרישה לסגירת אצטדיון דוחא. בין השאר בטענה, כי אוהדי היריבה "סקלו" באבנים את רכבי אוהדי נתניה.

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי ואוהדי מכבי נתניה: אייל סגל צפוי לעזוב את מכבי נתניה בסוף העונה

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן