נתניה חוגגת: רז הרשקו ושגיא מוקי עם מדליה אולימפית קבוצתית

0
333
נבחרת ישראל בג'ודו עם מדליה אולימפית קבוצתית. ארבעה מחברי הנבחרת מתגוררים בעיר נתניה.
צילום מסך - ערוץ 5 ספורט - ישיר. רגע היסטורי לנבחרת ישראל.

נבחרת הג'ודו הישראלית גרפה מדליית ארד קבוצתית. גילי שריר, שגיא מוקי, רז הרשקו, פיטר פלצ’יק, תמנע נלסון לוי, טוהר בוטבול, לי קוכמן ואורי ששון עשו זאת בענק. 

נבחרת הג'ודו של ישראל, בניצוחם של המאמנים הלאומיים שני הרשקו ואורן סמדג'ה, רושמת היסטוריה. ביום שבת, בתום סדרת קרבות, זכתה הנבחרת במדליית ארד בתחרות הקבוצתית.

בעיר נתניה, הנחשבת לבירת הג'ודו של ישראל, בה מתגוררים חברי הנבחרת רז הרשקו וכן שגיא מוקי, ניתן היה לשמוע את צהלות השמחה.

סבב המשחקים הקבוצתי החל מול נבחרת איטליה. בקרב הראשון, פיטר פלצ’יק ניצח באיפון והעלה את הנבחרת הישראלית ל-0:1. תמנע נלסון לוי הפסידה בווזארי והנבחרת הצרפתית השוותה ל-1:1. טוהר בוטבול הפסיד בקרב השלישי לאחר שספג ווזארי. האיטלקים עלו ל-1:2. גילי שריר הדהימה בקרב הרביעי באמצעות ריתוק יד שהוביל לכניעת האיטלקיה. ישראל השוותה ל-2:2. לי קוכמן הפסיד באיפון בקרב החמישי. בקרב השישי רז הרשקו ניצחה בווזארי. בקרב המכריע עלתה (שוב) גילי שריר שהכניעה את המדליסטית הטרייה מריה צ'נטרקיו. ישראל ניצחה 4:3.

בעיר נתניה, הנחשבת לבירת הג'ודו של ישראל, בה מתגוררים חברי הנבחרת רז הרשקו וכן שגיא מוקי, ניתן היה לשמוע את צהלות השמחה.

ברבע הגמר פגשה הנבחרת שלנו את נבחרת צרפת. תמנע נלסון ניצחה באיפון. טוהר בוטבול הפסיד בוואזרי. גילי שריר ניצחה בקרב שנמשך 12 דקות ולי קוכמן ניצח באיפון והעלה את ישראל ליתרון 3:1. רז הרשקו ואורי ששון הפסידו והתוצאה נקבעה על תיקו 3:3. גילי שריר שוב עלתה לשובר שיוויון אך הפסידה באיפון אכזרי. 4:3 לנבחרת צרפת.

ישראל נשלחה לבית הניחומים לקרב מול ברזיל. טוהר בוטבול, לי קוכמן, פיטר פלצ’יק ותמנע נלסון  התפוצצו על המזרון. ישראל ניתחה 4:2 ועלתה לקרב על מדליית הארד האולימפית.

ישראל פגשה את נבחרת רוסיה. ראשונה עלתה גילי שריר הפסידה בשניות הסיום בווזארי. 1:0 לרוסים. שגיא מוקי עלה להתמודד מול יריב במשקל כבד, והדהים באיפון מלא. 1:1. רז הרשקו בקרב מעולה רשמה שני ווזארי והעלתה את ישראל ליתרון 2:1. פיטר פלצ'יק מול המדורג מספר 1 בעולם במשקל של מעל 100 קילוגרם, ניצח בניקוד זהב עם ווזארי מרהיב. ישראל ים יתרון 3:1 וניצחון אחד מהמדליה. תמנע נלסון עולה לקרב, חוטפת ווזארי ותוך שניות משווה עם ווזארי משלה. ואז, הגיע הרגע, בו תמנע נלסון ניצחה עם איפון מלא. נבחרת הג'ודו הישראלית עושה היסטוריה. יש לנו מדליית ארד קבוצתית.

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי העיר נתניה: 

בן 48 טבע למוות בחוף פולג בנתניה

מכה תרבותית: מועדון ההופעות ברלה סוגר את שעריו

 

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן