אישום: תקף שוטר בדרכו לפגוע במחבל

0
111

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר כתב אישום לבית משפט השלום בפתח תקווה כנגד רוברט פדידה, בן 46 מנתניה, בגין תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות, תקיפה הגורמת חבלה ממשית, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו וניסיון תקיפת סתם, במסגרת אירוע בטחוני בעיר נתניה.

מכתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד רמי שיינפלד, עולה, כי בתאריך 2.11.2015 אירע אירוע פיגוע דקירה בנתניה. למקום הגיעו כוחות משטרה רבים וביניהם שוטר, אשר השתלט על המחבל החשוד בדקירה, אזק אותו, השכיבו על הרצפה ופעל להרחקת אזרחים מהמקום בו נמצא הדוקר באותה העת.

עוד עולה מכתב האישום, כי פדידה הגיע לזירה, אחז בקרש עץ ארוך וניסה להכות את המחבל באמצעותו מספר פעמים. שוטרים שהיו במקום ניסו למנוע מפדידה לפגוע במחבל, אך הוא המשיך לנסות ולהכות בו באמצעות הקרש. תוך כדי כך חבט עם הקרש בפניו של השוטר.

פדידה המשיך להתפרע כאשר הקרש בידיו וחדל רק לאחר ששוטרים בזירה, שנאלצו להפסיק את הטיפול באירוע הביטחוני, השתלטו עליו. כתוצאה מהמכה נגרם לשוטר חתך בפניו והוא נזקק לטיפול רפואי בחדר המיון בעקבות האירוע. במעשים המתוארים תקף פדידה שוטר במהלך מילוי תפקידו בנשק קר וגרם לו לחבלה ממשית וכן ניסה לתקוף את הדוקר.

התובע, עו"ד רמי שיינפלד, ביקש מבית המשפט להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו, אולם שופט בית משפט השלום בפתח תקווה, ארז נוריאלי, נענה לבקשת פרקליטו של הנאשם, עו"ד ג'קי סגרון ושחרר את הנאשם למעצר בית בהרחקה מנתניה. בנוסף הורה השופט נוריאלי לערוך תסקיר שירות מבחן כדי לבחון את המסוכנות של הנאשם.

פרקליטו של הנאשם, עו"ד ג'קי סגרון מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "בית המשפט פעל באומץ כאשר החליט בניגוד לבקשת הפרקליטות שמבקשת להחמיר עם אנשים על סמך אופנה והלכי רוח של הציבור בתקופה האחרונה. מדובר בהחלט אמיצה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן