מכבי נתניה ניצחה 1:2 ושלחה את בני יהודה ללאומית

בני יהודה תל אביב הייתה חייבת ניצחון כדי להישאר עוד שבוע בליגת העל. מכבי נתניה לא ריחמה. שני שערים לטובת הצהובים שחורים חרצו את גורל הכתומים.

0
478
גבי קניקובסקי במדי מכבי נתניה - 2021. צילום לנתניה און ליין: ניר אנשר
גבי קניקובסקי. צילום ניר אנשר

בני יהודה תל אביב הייתה חייבת ניצחון כדי להישאר עוד שבוע בליגת העל. מכבי נתניה לא ריחמה. שני שערים לטובת הצהובים שחורים חרצו את גורל הכתומים.

קבוצת בני יהודה תל אביב, רשמית, תרד ליגה  – לאחר שש שנים רצופות בליגת העל. מכבי נתניה היא החתומה על-כך, שלאחר שניצחה 1:2 את הכתומים.

מדובר בפעם השישית בתולדות הכתומים, שישחקו בליגה הלאומית. זאת לאחר הפסד ביתי כואב. חניכיו של יוסי אבוקסיס פתחו היטב את המשחק שהתקיים בשבת. ההתחלה עוד נראתה מבטיחה, לאחר שהקבוצה עלתה ליתרון בדקה 9 משער של מוחמד גדיר.

אלה, שהצהובים שחורים מנתניה ממש לא התכוונו להעניק ניצחון למארחת על מגש של כסף. יכולת גבוהה של רז כרמי ומערך הגנה נתנייתי שחסם את התקפות הכתומים, סייע רבות. מנגד, נתניה ידעה לעקוץ ומדויק. בדקה 73 בעט המחליף הנתנייתי אילון ירושלמי לקורה. גבי קניקובסקי השתלט על הכדור והשווה את התוצאה.

בדקה 88 היה זה אביב אברהם הנתנייתי, ששלח כדור מדויק למחליף אילון ירושלמי. האחרון, שלח כדור לעבר שער בני יהודה. אליסון דוס סנטוס של בני יהודה נגע בכדור וקבע גול עצמי וגם את תוצאת המשחק.

בתום המשחק קשה היה לעודד את שחקני בני יהודה שנשכבו על הדשא והתפרקו. לכולם היה ברור, שכדי להצליח להישאר ליגה, לפחות לעוד שבוע, עליהם לקבוע ניצחון. מנגד, בנתניה, ממשיכים לדהור לעבר המטרה היחידה שנותרה העונה. סיום הפלייאוף התחתון במקום הראשון. במכבי נתניה נערכים למשחק מול הפועל חדרה. הפעם בנתניה מתכוונים להגיע צנוע למשחק מול הקבוצה שהפכה להפתעת הליגה – מאז שמנחם קורצקי קיבל את מפתחות המאמן.

 

 

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן