שוקעת: נתניה הפסידה 3:1 לרעננה

0
130
ראובן עטר - מכבי נתניה בית
ראובן עטר. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

בשעה שלא פחות מ-600 מיליון צופים ברחבי העולם נהנו מהצגה אדירה של ברצלונה באצטדיון הברנבאו במדריד, במסגרת הסופר קלאסיקו הספרדי, הגיעו לאצטדיון בנתניה  3800 צופים שהעדיפו לוותר על התענוג הספרדי לטובת המפגש בין הפועל רעננה למכבי נתניה. המשחק שנפתח בטקס קבלת פנים לכבוד ראובן עטר, מאמנה החדש ישן של מכבי נתניה.

המשחק התחיל בלחץ טוב משני הצדדים, הזדמנות ראשונה נרשמה אצל חניכיו של ראובן עטר כבר בדקה ה-9 בה כדור מצוין של רומאריו פירס מצא את סיסאיי שהחמיץ את הרשת. בדקה ה-13 רעננה הבקיעה את שערה הראשון למשחק אחרי קרן טובה של רנה מיחליץ' ונגיחה מצוינת של חן והבה היישר לרשת של ברק לוי.

שתי דקות לסיום המחצית הראשונה, הגיע שער השוויון של נתניה שהיה גם שער הבכורה של מומדו סיסיי במדים הצהובים. כדור שהתחיל בניסיון של חמזה בארי מצא את סיסיי ברחבה של רעננה שזה ידע לנצל את ההזדמנות ולהשיג שער שוויון לפני הירידה לחדר ההלבשה.

המחצית השנייה נפתחה בלחץ מעולה של מכבי נתניה שזו לא ידעה לתרגם לשערים. בדקה ה-71 היה זה ברק בדש שבנגיחה ממרחק של חמישה מטרים הכניע את ברק לוי בפעם השנייה במשחק. חניכיו של ראובן המשיכו ללחוץ למרות הידיעה שהם בפיגור של שער והזמן לא עובד לטובתם אך בדקה 87 אלי בבייב חתם את תוצאת המשחק עם שער שלישי וכואב במיוחד לנתניה שעתה נמצאת עם 7 נקודות בלבד מתוך 33 אפשריות. תוצאה כמעט בלתי אפשרית לתיקון

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן