שומר החומות: תלמידי נתניה ילמדו בזום; הגבלות על התקהלות

בעיר נתניה, ישובי עמק חפר, אליכין, כפר יונה הוחלט על אי קיום לימודים פיזיים בכל מסגרות החינוך; בכל הרשויות נערכו ללימודים בזום.

0
615
ראש העיר נתניה מרים פיירברג-איכר. צילום רן אליהו

בעיר נתניה, ישובי עמק חפר, אליכין, כפר יונה הוחלט על אי קיום לימודים פיזיים בכל מסגרות החינוך; בכל הרשויות נערכו ללימודים בזום.

בתום ביצוע הערכת מצב ביטחונית בשיתוף פיקוד העורף, אותו קיימו כל ראשי הרשויות המקומיות באזור נתניה, הוחלט על אי קיום לימודים פיזיים – עד להחלטה אחרת – בכל מסגרות החינוך. החלטה זו הגיעה בעקבות מטחי ירי רקטות מעזה לכיוון יישובי השרון. החמאס, שהודיע מוקדם יותר במהלך יום שלישי, כי יירה רקטות לעבר העיר תל אביב, עמד בהבטחתו.

בשעה 23:30 הודיעה ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג, כי "לאחר קיום הערכת מצב ביטחונית בשיתוף פיקוד העורף, הוחלט כי מחר (רביעי) לא יתקיימו לימודים בכל מסגרות החינוך, החינוך המיוחד, הרווחה והצהרונים בעיר נתניה. בשל כך, לא יתקיימו שירותי הסעות ללומדים בעיר ומחוצה לה".

בתוך כך, במערכת החינוך נערכו במקביל להחזרת לימודי הזום. הודעות על-כך נשלחו במאות קבוצות ואטסאפ כיתתיות – בשם הנהגות ההורים והנהלות בתי הספר.

הנחיות פיקוד העורף כוללות איסור על התקהלות של מעל עשרה אנשים במרחבים ציבוריים. בשל כך עדכנה חברת מועצת העיר נתניה, טלי מולנר, בכובעה כממונה על החופים, כי לא תתקיים פעילות הצלה בחופי נתניה המוכרזים. "לא מדובר על יום חופש", כתבה בפוסט שפרסמה.

הודעות דומות בדבר הלימודים שחררו כל ראשי הרשויות באזור נתניה. בין השאר ד"ר גלית שאול, ראש מועצת עמק חפר ועו"ד עזורי שרוני ראש מועצת אליכין.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן