פתחה חזק: מכבי נתניה הביסה 1:4 את בית"ר ירושלים

זלאטנוביץ' כבש שלושער (36, 45, 69 בפנדל). הוא גם בישל את הגול של גיל יצחק המפתיע (28). מאמן מכבי נתניה בני לם: נמשיך להשתפר. 

0
263
בני לם, מאמן מכבי נתניה 2022. צילום ברני ארדוב - באדיבות מכבי נתניה
בני לם. צילום בני ארדוב, מכבי נתניה

זלאטנוביץ' כבש שלושער (36, 45, 69 בפנדל). הוא גם בישל את הגול של גיל יצחק המפתיע (28). מאמן מכבי נתניה בני לם: נמשיך להשתפר. 

מכבי נתניה פותחת את המחזור הראשון בליגת העל בסערה. במשחק קצבי, עם שלושער ראשון בקריירה של זלאטונוביץ', ניצחו היהלומים את בית בית"ר ירושלים בתוצאה 1:4.

מכבי נתניה ממש משחזרת היסטוריה. לפני 12 שנים פגשו הכדורגלנים של עיר היהלומים את בית"ר ירושלים במשחק פתיחת עונה. גם אז ניצחה נתניה באותה תוצאה.

נתניה פתחה את המשחק בבליץ התקפות ואיימה על השער של בית"ר כמעט בכל רגע נתון. בהתאם להחיות של בני לם, ניצלו הנתנייתים את ההגנה החלשה של הקבוצה מעיר הבירה.

איגור זלאטנוביץ' הסרבי הבקיע במהלך המשחק לא פחות משלושער. את המשחק הוא פתח עם בישול מרהיב לגיל יצחק שהבקיע את הראשון לנתניה בדקה 28. הבית"רים לא הספיקו להתאושש וחטפו בדקה 36 את השני. הפעם היה זה זלאטנוביץ' עצמו. בדקה 45 הגיע תורו של הגול השלישי, ואילו בדקה 69 הרביעי בפנדל. נתניה יכלה הייתה לצאת בתוצאה גבוהה יותר. אלא, שפטריק טומאסי רשם שני פספוסים שהיו אמורים להסתיים בשער.

בתוך כך, בנתניה דאגה רבה באשר לטומאסי. פטריק, שהגיע בחלון ההעברות של ינואר, נפצע בשריר הירך האחורי. הוא ייבדק היום (ראשון). החשש הוא מפציעה שתשבית אותו לתקופה ארוכה. הערכות הן, כי בכל מקרה הוא ייעדר מהמשחק מול מכבי חיפה במחזור השני לליגת העל.