לניאדו: ד"ר יוליה פרוד מונתה לעמוד בראש מערך ההרדמה וחדרי הניתוח 

ד"ר יוליה פרוד היא מומחית בעלת שם בתחום ההרדמה ומשתתפת קבועה במשלחות לטיפול בילדים הסובלים ממומים לבביים.

0
367
ד
ד"ר יוליה פרוד, מבכירי המרדימים בישראל.

ד"ר יוליה פרוד היא מומחית בעלת שם בתחום ההרדמה ומשתתפת קבועה במשלחות לטיפול בילדים הסובלים ממומים לבביים.

ד"ר יוליה פרוד מונתה לעמוד בראש מערך ההרדמה וחדרי הניתוח בבי"ח לניאדו. פרוד הינה מומחית בעלת שם בתחום ההרדמה. היא ביצעה תת התמחות בהרדמה לניתוחי לב בילדים במרכז הרפואי שיבא, ומשתתפת קבועה במשלחות לטיפול בילדים הסובלים ממומים לבביים במדינות עולם שלישי. בעברה שנים רבות של עשייה קלינית מסועפת במרכז הרפואי רמב"ם.

מערך חדרי הניתוח בבי"ח לניאדו מכיל שמונה חדרי ניתוח. זאת, בנוסף, לחדר ניתוח גינקולוגי בתוך מתחם חדרי הלידה. ד"ר פרוד תנהל את כלל מערך ההרדמה וחדרי הניתוח, המונה מספר רב של מרדימים. לצדם, צוות סיעודי וצוות לוגיסטי.

ד"ר פרוד תיישם כלים ניהוליים מתקדמים על מנת לייעל ולמקסם את פעילות חדרי הניתוח למען בריאותם ורווחתם של כחצי מיליון תושבי נתניה ואזור השרון. האג'נדה הקלינית שהיא תיישם מתבססת על הרעיון, כי המטופלים במרכז. לאג'נד'ה זו השלכות רבות בתוך חדרי הניתוח ומחוצה להם.   ד"ר פרוד תכשיר צוות שיבצע פעולות טשטוש (סדציה) ללא צורך בכניסה לחדר ניתוח. גישה זו נועדה לטיפול בבעיות קליניות כדוגמת פריקת כתף, גיבוס שבר אצל ילדים וכדו'. כמו כן תקים ד"ר פרוד שירות "כאב אקוטי" למטופלים לאחר ניתוח הסובלים מכאב חריף – אשר זקוקים לייעוץ מרדימים לשיכוך כאבים. היבט נוסף הוא ניהול האקדמי של מערך ההרדמה וחדרי הניתוח, על מנת להגדיל משמעותית את כמות ואיכות המתמחים/ות הנקלטים במערך.

פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי בבי"ח לניאדו בירך את ד"ר פרוד על המינוי. "מערך ההרדמה וחדרי הניתוח מהווים חלק משמעותי מאד מפעילות בית החולים. מדובר במערך בעל חשיבות קריטית לבריאותם של המטופלים. כמו כן, בעל חשיבות לא מבוטלת להמשך שדרוג ופיתוח השירותים הרפואיים המוענקים ביזור השרון כולו"

נדב חן, מנכ"ל בי"ח לניאדו אמר, כי  "אנו חווים עליה בפעילות ולכן  גיוס כוח אדם איכותי ובעל מוניטין הינה משימה ראשונה במעלה. אנו עוסקים בכך באופן אינטנסיבי ומשקיעים בכך משאבים רבים. נמשיך לגייס לשורותינו רופאים ורופאות בעלי שם".

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן