השר מיקי זוהר ביקר את ניצולי הטבח במסיבה ברעים המאושפזים בלניאדו

שר התרבות והספורט סייר בנוסף במתחמים בהן מתבצעות עבודות להכשירם כשטחי מקלט 

0
282
השר מיקי זוהר מבקר בבית חולים לניאדו, שקלט פצועים מהדרום ומאושפזים מבתי חולים בצפון.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר סייר בנוסף במתחמים בהן מתבצעות עבודות להכשירם כשטחי מקלט 

שר התרבות והספורט מיקי זוהר סייר בבית החולים לניאדו. את פני השר קיבלה הנהלת בי"ח לניאדו. השר קיבל סקירה מקיפה על התפתחות בית החולים בשנים האחרונות וכן על פרוייקט הדגל של בית החולים בשנים הקרובות- בניית בית חולים ממוגן לרפואה דחופה.

השר זוהר סייר בחללים בהם מבוצעות בימים אלו עבודות על מנת להכשירם כשטחי מקלוט, במחלקה לרפואה דחופה ובחדרי הלידה הממוגנים.

כמו כן, סייר השר במחלקה הכירורגית בה מאושפזת נעם בן דוד שנפצעה במסיבה ברעים. נעם שיתפה את השר בחוויותיה הקשות מהמסיבה ובגעגועיה לחברה שנרצח – דוד יאיר שלום נאמן ז"ל. השר התרגש מסיפורה והציע לה להנציח את זכרו של חברה באמצעות האומנות אותה היא יוצרת.

נדב חן, מנכ"ל בי"ח לניאדו אמר בסיור, כי "אנחנו מבצעים שורה ארוכה של פעולות. פעולות על מנת להיערך להמשך, כולל הכשרת שטחי מקלוט . העבודות הללו הן חשובות מאד. אולם, הן לא יכולות להוות תחליף לבניית בית חולים ממוגן לרפואה דחופה. בית חולים שיתן מענה מקיף במצבי חירום"

"התרשמתי עמוקות מהעבודה הנרחבת שמבוצעת פה. הן בטיפול בפצועים מהדרום, הן בטיפול בחולים שמגיעים לפה מבתי החולים זיו בצפת והמרכז הרפואי לגליל בנהריה. כל זאת, לצד המשך הטיפול במטופלים מאזור נתניה והשרון. אני אעשה כל שביכולתי על מנת שבית החולים הזה, שמשרת כחצי מליון תושבי נתניה והשרון, ישגשג ויתפתח. הן לשגרה והן לחירום". סיכם השר מיקי זוהר.