קבוצת איציק תשובה מאשרת: תקים מגדל בן 29 קומות במרכז נתניה

קבוצת איציק תשובה תבנה פרויקט פינוי בינוי מעורב שימושים במרכז נתניה ובו 94 דירות חדשות במגדל בן 29 קומות ליד הים.

0
705
הדמיית פרויקט UP TOWN נתניה. קבוצת איציק תשובה.
הדמיית פרויקט UP TOWN נתניה. קבוצת איציק תשובה.

קבוצת איציק תשובה תבנה פרויקט פינוי בינוי מעורב שימושים במרכז נתניה ובו 94 דירות חדשות במגדל בן 29 קומות ליד הים.

פרויקט UP TOWN הוא פרויקט פינוי בינוי מעורב שימושים במרכז נתניה. הוא יכלול מגדל בן 29 קומות, ובו 94 יחידות דיור חדשות. לדירות יוקצו 23 קומות והם יחליפו 34 דירות קיימות במבני מגורים ישנים שייהרסו.

בקומת הקרקע ייבנו כ-750 מ"ר שטחי מסחר עם חזיתות מסחריות. מעל, בארבע קומות משרדים, יוקצו כ-4,500 מ"ר לשטחי תעסוקה

קבוצת איציק תשובה כבר השיגה הסכמתם של מעל 80% מדיירי המתחם. אחוז זה מהווה רוב דרוש בחוק לקידום הפרויקט. היא אף קיבלה החלטת ועדת חיובית לפרויקט מהוועדה המקומית לתו"ב נתניה. המקומית אישרה להפקיד את התוכנית להתנגדויות.

בוועדה המקומית נתניה ציינו בהחלטה, כי כי התכנון המוצע מאפשר ניצול מיטבי של הקרקע. עוד כתבו, כי "באופן המייצר בניין עם שימושים שונים של מגורים, תעסוקה ומסחר. זאת בנוסף להפרשת קרקע לצורכי ציבור וקביעת זיקות הנאה בחזיתות".

שטח התוכנית הינו 2.458 דונם בצומת הרחובות אוסישקין, רמז ותפארת בנים במרכז העיר. מבחינת מיקום, היא במרחק אווירי של עשרות מטרים מכיכר העצמאות ובמרחק כ-300 מטר מרצועת החוף. תמהיל הדירות שיוצעו למכירה בפרויקט כולל דירות 2, 3, 4, 5 ושישה חדרים. על התכנון אחראי האדריכל אילן פיבקו.

למערכת נתניה און ליין – ksn אישר איציק תשובה, יו"ר ובעלים קבוצת איציק תשובה, את הפרטים. "אנו מודים לבעלי הדירות במתחם על שבחרו בנו, פה אחד, לביצוע הפרויקט. למעלה מ-80% מבעלי הדירות כבר חתמו על הסכמי פינוי בינוי. אנו פועלים להחתמת שאר הדיירים בימים אלה. הפרויקט יכלול מגדל מעורב שימושים עם תועלות רבות לדייריו ולציבור. הוא מצטרף לפעילות ענפה של קבוצת איציק תשובה בעיר נתניה".