הוארך מעצר חשוד בביצוע עבירות מין בקטינה בנתניה

על-פי החשד הצעיר המתגורר ביפו הכיר את הנערה, שהיא מתחת לגיל 14, ברשת. הם קבעו להיפגש. לאחר שעלתה לרכבו ביצע בה החשוד עבירות מין. 

0
440
תמונת אילוסטרציה המתארת אישה העוברת התעללות מגבר
צילום אילוסטרציה fotolia

על-פי החשד הצעיר המתגורר ביפו הכיר את הנערה, שהיא מתחת לגיל 14, ברשת. הם קבעו להיפגש. לאחר שעלתה לרכבו ביצע בה החשוד עבירות מין. 

חוקרי תחנת נתניה פתחו במהלך סוף השבוע בחקירה, עם קבלת דיווח על קטינה שעלתה עם גבר זר לרכבו. במהלך החקירה התברר, כי הקטינה שהינה מתחת לגיל 14, הכירה את החשוד – תושב יפו. החשוד, בשנות העשרים לחייו, הכיר את הנערה דרך הרשתות החברתיות. במהלך סוף השבוע הוא נפגש עמה בעיר.

עם קבלת הדיווח פתחו שוטרי תחנת נתניה בסריקות – עד שאיתרו את רכבו ועצרו החשוד לחקירה. במוצאי שבת האריך בית משפט תורן את מעצרו של החשוד עד ליום שני. על-פי החשד ביצע החשוד עבירות מין לכאורה בנערה, שהיא כאמור מתחת לגיל 14.

על-פי חוק, קיום יחסי מין עם קטינה מתחת לגיל 14, בוודאי כשמדובר בצעיר, בין אם בהסכמה ובין אם לא, ייחשב כאונס. כך גם ביצוע מעשה מגונה ו/או מעשה סדום, בין אם בהסכמה ובין אם לא.

זהו מקרה שני בתוך כחודש וחצי בו עוצרת משטרת נתניה חשודים בביצוע עבירות מין בקטינות. בשל הרגלי הגלישה של קטינים וקטינות ברשת, מבקשים במשטרה מההורים, בפרט בסופי שבוע ובחופשות, להגביר את מעורבותם. במשטרה ממליצים להורים וגם לבתי הספר להסביר ולהזהיר על הסכנות במתן פרטים אישיים ובמפגשים עם זרים מהרשת.