קבוצת איציק תשובה תקים פרויקט ענק בשכונת נוף השרון

קבוצת איציק תשובה תשקיע בפרויקט בשכונת נוף השרון, שיכלול שלושה מגדלים בני 30 קומות כל אחד ובהם 300 יח"ד למגורים, שטחי מסחר וחנייה תת קרקעית, כמיליארד שקלים.

0
845
בתמונה: ראשי קבוצת איציק תשובה חותמים על עסקת קומבניציה להקמת שלושה מגדלי ענק למגורים ולמסחר בשכונת נוף השרון בנתניה
קבוצת איציק תשובה עושה זאת בגדול. צילום יח"צ

קבוצת איציק תשובה תשקיע בפרויקט בשכונת נוף השרון בנתניה, שיכלול שלושה מגדלים בני 30 קומות כל אחד ובהם 300 יח"ד למגורים וארבע קומות לחנייה תת קרקעית, כמיליארד שקלים.

קבוצת איציק תשובה חתמה על עסקת קומבינציה לצורך הקמת פרויקט מגורים (עירוב שימושים) בשכונת נוף השרון בנתניה. הפרויקט יכלול, בין היתר, כ-300 יחידות דיור בשלושה מגדלים בני 30 קומות כל אחד. בנוסף, שטחי תעסוקה ומסחר וארבעה מפלסים חניה תת קרקעית.

הקבוצה חתמה על הסכם קומבינציה עם בעלי הקרקע וחלקה בשטח יהיה 62%. בעלי הקרקע יחזיקו ב- 38%. את היקפו הכספי של הפרויקט מעריכים בסכום של כמיליארד שקל. את בעלי הקרקע ייצג משרד עו"ד גוגיג ואת קבוצת איציק תשובה ייצג משרד עו"ד גולן.

ויקטור חביב, מנכ"ל קבוצת איציק תשובה, אישר את הפרטים. למערכת נתניה און ליין – ksn אמר: "העיר נתניה עוברת בשנים האחרונות תנופת בנייה ופיתוח משמעותית בעידוד העירייה. היא כוללת הקמה ופיתוח של שכונות חדשות, אזורי מסחר ותעסוקה, תשתיות ועוד. קבוצת איציק תשובה רואה בפרויקט זה צעד נוסף לשיפור פני העיר. הפרויקט בשכונת נוף השרון יציע חווית מגורים עירונית, בשילוב עם טבע אל מול השטחים הירוקים. כמובן, נגישות תחבורתית גבוהה ופתרון לכל צרכי היומיום".

שכונת נוף השרון היא אחת מהשכונות החדשות המתפתחות בעיר נתניה. לצד עיר ימים, אגמים וקריית השרון שנבנו בשני העשורים האחרונים. השכונה, בצידו המערבי של גשר האר"י המקביל לשכונת קריית השרון.  פיתוח השכונה מבוצע על-ידי עיריית נתניה באמצעות ח.ל.ת – החברה לפיתוח נתניה וכן תאגיד המים "מי נתניה".

קבוצת איציק תשובה פועלתת בעיר נתניה עם פרויקטים מגוונים. ברשימה החלקית: פרויקט החלוצים שהתאכלס לאחרונה, פרויקט מטרופולין הנבנה בימים אלה באזור התעשייה פולג ויכלול משרדים ומסחר. שני פרוייקטים עתידיים של החברה הינם  חידוש מתחם השוק ומיזם קולנוע שרון.