הארכה נוספת לקבוצת הכדורסל עירוני נתניה בבקרה התקציבית

קבוצת עירוני נתניה, שהוקמה לאחר שקבוצת אליצור נתניה התפרקה כי לא עמדה בדרישות מינהלת הליגה, קיבלה הארכה אחרונה להגשת מסמכים לבקרה התקציבית. 

0
180
אולם כדורסל בנתניה
צילום fotolia
האם ההיסטוריה העגומה של ענף הכדורסל בנתניה תחזור והפעם על חשבון עירוני נתניה? ביום חמישי תתקבל התשובה. מינהלת הליגה העניקה לקבוצת עירוני נתניה הארכה נוספת ואחרונה. הארכה היא עד ליום 29.07 בשעה 17:00. עד לשעה שנקבעה מחויבת הקבוצה העירונית להגיש את התקציב לבקרה התקציבית. התקציב, כנדרש לקבוצות בליגת העל, חייב לעמוד על מינימום של 6.5 מיליון שקלים. יש לצרף לתקציב אסמכתאות חתומות לסכומים.
אם בנושא התקציבי צפויה נתניה לעמוד, הרי שבהיבט אולם מתאים הבעייתיות גדולה. עירוני נתניה מחויבת להעביר למנהלת הליגה אישורים חתומים ומאושרים על הקצאת קרקע מאושרת לאולם כדורסל. על אולם הכדורסל המתוכנן לכלול 2500 מוקמות בעיר. בנוסף, יש להגיש תוכניות מפורטות להקמת ההיכל – המאושרות על-ידי הגופים הסטטוטוריים.
לפני למעלה מחמש שנים פורקה קבוצת אליצור נתניה, לאחר שעיריית נתניה לא הקימה אצטדיון כדורסל. אצטדיון העומד בקריטריונים הנדרשים לקבוצות בליגת העל. בעלי הקבוצה דאז מתח ביקורת חריפה על התנהלות העירייה והעומדת בראשה. בעקבות פירוקה של אליצור נתניה, לקחה העירייה תחת חסותה את הקבוצה. בניגוד לכל הסיכויים, הקבוצה העירונית טיפסה במעלה הליגות השונות. השנה עשתה היסטוריה, כשהעפילה חזרה לליגת העל.
"ההארכה שקיבלה נתניה ממנהלת הליגה התקבלה למרות שהקבוצה לא עשתה את המאמץ המצופה על מנת לעמוד בלוחות הזמנים", מסרו במינהלת הליגה. "נתניה הייתה אמורה להגיש תקציב לבקרה ב-15.7. הקבוצה ביקשה וקיבלה הארכה ולמרות זאת לא הגיעה מוכנה. רק ביום האחרון של מועד ההארכה (22.7) הגישה תקציב ראשוני. תקציב הנמוך בחצי מיליון שקל מתקציב המינימום, ללא האסמכתאות הנדרשות על ידי הבקרה. בנוסף, הקבוצה לא הגישה למנהלת אישור רשמי על הקמת אולם, כפי שמתחייב בתקנון".
כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה און – ליין: 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן