רן דנקר חגג בנתניה אירוע השקת קמפיין סלקום בכיכובו

על גג בית סלקום בנתניה, בהשתתפות מאות מעובדיה, הקרינה חברת הסלולר את סדרת הפרסומות החדשה בכיכובו של רן דנקר.

0
453
בתמונה, צילום מתוך אירוע השקת קמפיין הפרסום החדש של חברת סלקום עבור פייבר TV בכיכובו של רן דנקר. הצילום צולם באירוע ההשקה שהתקיים על גג בית סלקום בנתניה.
חגגו על גג בית סלקום בנתניה. דניאל ספיר, רן דנקר ודפנה אגסי בר. צילום ורד עוואדי

על גג בית סלקום בנתניה, בהשתתפות מאות מעובדיה, הקרינה חברת הסלולר את סדרת הפרסומות החדשה בכיכובו של רן דנקר.

זה קרה ביום ראשון. מאות מעובדי חברת סלקום התכנסו על גג בית סלקום בנתניה. יחד עמם הצטופפו פרזנטור החברה, רן דנקר, ובכירי החברה. הסיבה למסיבה: הקרנת בכורה של סרטון הפרסומת החדש, בכיכובו של דנקר, אותו שידרו בהמשך ערוצי הטלוויזיה.

מנכ"ל סלקום, דניאל ספיר, נשא דברי ברכה. בדבריו ציין את  סמנכ"לית השיווק, דפנה אגסי בר, שהובילה את המהלך הפרסומי של הקבוצה.

רן דנקר התרגש מהמפגש ומהמחווה. יחד עם הקהל הרב צחק, כאשר אנשי החברה הפתיעו אותו בהקרנת קטעים מאחורי הקלעים. קטעים אותם צילמו במהלך הכנת הפרסומת – לרבות פספוסים משעשעים שקרו לו על הסט.

השקת הדור הבא של ה-FIBER TV מלווה בקמפיין – אותו ממשיך להוביל רן דנקר במסגרת Fiber TV.

הקמפיין מתמקד במערך אינטרנט הסיבים של החברה. כאשר, גולת הכותרת הוא נתב חדש וממיר חדש תומך סיבים. הן הנתב והן הממיר כוללים טכנולוגיות מתקדמות במטרה להפוך את חווית הגלישה והצפיה בסלקום TV לאיכותיות בישראל. 

סרט הפרסומת  מלווה בפעלולים של רן דנקר, שנכנס לטלוויזיה ומסתובב בעיר וירטואלית. כשהוא זז במרחב עם הסיב הסגול, הוא "פוגש" מגוון אפליקציות. אפליקציות אותן מורידים בקלות באמצעות הממשק המתקדם של סלקום TV.

את הפרסומת עצמה הפיקו בשני אולפנים והיא כללה הקמת בית ועיר שלמה כחלק מהתפאורה. הפרסומת כוללת, בנוסף, אנימציה מתקדמת בה הופך דנקר לדמות מצויירת מעולמות הגיימינג. השיר המוביל הוא של להקת מארון 5 – Moves like Jagger. במהלך שנמשך זמן רב, רכשה סלקום את זכויות השימוש בשיר לסדרת הפרסומות, בין השאר, כדי לאפשר להביא לביטוי את יכולות השירה והריקוד של דנקר.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן