מאות בפתיחת התערוכה "להשאיר חותם" בקדימה צורן

התערוכה, שהינה מיזם תיעודי בו גיבורי וגיבורות התערוכה הם ותיקי היישוב, חושפת את הפעילות שלהם לאורך השנים לטובת הקהילה 

0
161
תערוכה להשאיר חותם - קדימה צורן

מאות תושבים ותושבות הגיעו להוקיר ולכבד את ותיקי קדימה-צורן. זאת, בפתיחת התערוכה הייחודית "להשאיר חותם" החושפת את הפעילות שלהם לאורך השנים לטובת הקהילה. התערוכה מוצגת ברחבת המתנ"ס בקדימה וניתן יהיה להתרשם מהסיפורים והאירועים. התערוכה מוצגת ברחבת מתנ"ס קדימה.

מיזם התיעוד "להשאיר חותם" בקדימה-צורן, בשיתוף עם מפעל הפיס והמתנ"ס, הינו פרויקט ארצי. המיזם מעניק הצצה ייחודית אל ההיסטוריה באמצעות סיפוריהם של תושבות ותושבי המקום הוותיקים. להכנת התערוכה קדמה עבודת הכנה רבה, במסגרתה נאספו הסיפורים האישיים.

התערוכה, כאמור, מעניקה במה לסיפורי הוותיקים המתועדים בה. מיזם זה הוא חלק מפעילות המועצה לשימור המורשת המקומית. ההחלטה על קיום התערוכה התקבלה לרגל ציון 90 שנה לקדימה, 30 שנה לצורן וכמובן 20 שנה לאיחוד.

את הליך התיעוד הובילו אומני היישוב, מכל שכבות הגיל, מתחומי הצילום, הכתיבה והרוח. תוצריהם חושפים בפני הציבור הרחב, בייחוד בפני הדור הצעיר, את הדרך הארוכה שעשה היישוב מימיו הראשונים ועד ימינו אנו. זאת, בדגש על החיבור הבין דורי והחיבור לדור המייסדים והמייסדות.

ראש המועצה, קרן גרין, אמרה למערכת ksn, כי "האירוע 'להשאיר חותם' מסכם את אירועי חגיגות העשורים ביישוב. הוא נותן כבוד לדור המייסדים והמייסדות ולמי שכל חייהם נתנו למען הקהילה. היישוב שלנו מתאפיין בהירתמות למען הקהילה. כך גם השותפים שכתבו וצילמו וביצעו בהתנדבות מלאה. על כן, תודתי והערכתי אליהם".